marți, iulie 29, 2008

Lasa'ma papa la mare...

In urma unei discutii cu unul din prietenii mei de sex masculin, I finally understood why men are misogynists. E prima oara cand zic asta, da' tre' sa recunosc ca s'a dus dracului si mica urma de  feminism din mine !
E simplu de inteles de ce. Povestea e cam asa: o gagica BUNA [si daca zic eu, inseamna ca e], imi abordeaza [agatza/pescuieste etc] prietenul pe hi5. Bun, pana aici nimic nou sub soare: am vazut noi altele si mai rele. Intre timp, tipa face rost de ID'ul lui si se pun ei pe vorbit pe mess. Aflam asadar, ca are 17 ani, e blonda natural dar vopsita bruneta, si ca e model [Eh ce ziceam eu?!].
Pana aici suna tentant deja, dar se gandeste sa ii exemplifice cu niste poze. Photo Share. Buuum!
Cum spuneam gagica e foarte buna, dar pe cat de buna si frumoasa, pe atat de proasta. Ii da tot felul de poze cu ea in lenjerie intima sexii, cu dantelutze and stuff like that.

Acum eu, simplu ascultator al povestii, stau si ma gandesc: oare ea vroia sa il cucereasca? :-/
Deci eu nu inteleg frate! Nu inteleg nici daca dau cu capu de birou pana il fac in 7 coltzuri. De ce dracului trebuie sa se vanda atat de usor, pe internet [si presupun ca nu numai :|] ?!
Primul meu gand cand am vazut poza cu ea, a fost un gand pur masculin "p'asta as f***'o" ! WTF?! Daca eu gandesc asa...atunci de ce sa cerem mai mult de la reprezentantii sexului puternic? S'o luam altfel: de ce ar vrea un baiat sa cucereasca o fata cu atentii, cadouri si nebunii din astea cand ea i se ofera gratis? De ce si'ar complica existenta cu o fata inteligenta [sa il faca aia din cuvinte :))], cand pe lume sunt atatea proaste de genu' care sug p**a FREE ?!

Deci da, ii inteleg pe barbatii care spun ca femeile sunt curve. Si nu, nu ma consider asa, dar sa fim seriosi, toti judeca dupa conceptul de "majoritate"[majoritatea fetelor cu varste cuprinse intre 14-23 de ani sunt curve :|]. Ii inteleg asadar, pe barbatii care isi aleg o femeie buna, cu sani mari, cu cur misto, cu par lung , cu buze groase si 0 creier. Ii inteleg pe barbatii care spun ca aspectul conteaza 100% si ca nu conteaza ce are in cap atata timp cat arata frumos in dantelutza neagra. E clar?! 

Deci fetelor, ca ultim alineat am un lucru sa va spun: sunteti proaste facute gramada. Va credeti interesante ca aveti poze almost nude pe hi5 cu descriptionuri gen "u can look but u cannot touch". I tell you: THEY CAN TOUCH! ALL OF THEM!! [Da, sunt foarte revoltata!].
Huo! Proastelor.


Deci declaratia vietii mele a fost facuta: ma fac misogin! :D :D :D :D :)))))

LE: Silviu, sper sa fii fericit ! :))

4 comentarii:

Anonim spunea...

La fel cum tipele de genul au o problema, nici barbatii care stau cu o femeie doar pt fizicul ei nu-s ok intru totul.

La partea cu misoginismul..mie mi se pare simplu: sunt femei cum ai descris tu..dar sunt si barbati naspa (care nu-s interesati de creiere). Daar... sunt si femei calumea, precum si barbati calumea.
That's pretty much it.

Ca sa fii misogina, tre sa zici ca barbatii sunt superiori femeilor in general. Ceea ce nu-i adevarat, nu? Si nici femeile nu-s superioare barbatilor.
Fiecare are parti bune si parti rele.
Noi sa fim sanatosi :D

Anonim spunea...

Chiar ala o fost primul tau gind cind ai vazut poza? :)) uau.

Anonim spunea...

Ce sa facem "seren", noi suntem slabi, femeile sunt asa cum le descrii tu ... nu putem schimba nimic. Cred ca de mult se tot incearca, dar nu vom reusi. Omenirea se bazeaza pe aceste diferente. Altfel am da inapoi ....

groparul intelectual spunea...

foarte tare postarea asta! :)))