miercuri, iulie 30, 2008

Plictiseala mare, mon cher

Dimineata a fost buna. Divina as putea spune. M-am trezit la 11 [da, eu] si mi-am facut un mare frappe ice cu lapte si inghetata de cacao [azi am voie] + un corn cu finetti de la patiseria de pe rozelor.
Ce putea merge mai bine la asta [nu tigara ma depravatilor!] decat sa citesc un blog interesant, intelectual and so on?
Ma rog, si pe blogul unei tipe am gasit asta.
Pentru ca ma interesa subiectu', am citit toate cele 200 de carti insirate acolo. Mai bine n-o faceam :(. Nu am citit nici macar jumate din ce e acolo.... Nici macar un sfert.... Nici macar 10 carti... Pfff..ok,ok. Am citit 1 carte jumate +un film. Se pune ?
Am citit "1984" [normal, e in top 3], am citit jumate din "Sister Carrie" de Theodore Dreiser si am vazut filmul "Lolita". Aahhh? :))
Si urmeaza "Ferma animalelor" ...candva...nu stiu cand.

Dupa un moment stau eu si ma gandesc "Ba ceva nu e in regula! Unde e Dostoievski? Unde e Tolstoi?" Hmmmm asa ca m-am pus sa caut alta lista.
Si am gasit aici. Asta e valabila.

De aici am citit Hans Christian Andersen-"Fairy Tales and Stories" , Albert Camus- "The Stranger", Charles Dickens- "Great Expectations" [de fapt era un re-telling de vreao 180 de pagini; eh macar era in engleza; si am vazut si filmul apoi :))], Franz Kafka-"The Trial" [tot in top 3], George Orwell- "1984" [stiu ca am mai zis]. Ma rog si cam atat si de aici. Nu prea spectaculos. Tre' sa ma apuc de Proust si alti intelectuali din astia. :)))

Si daca tot suntem la subiectul carti [Nu stiu de ce nu imi plac clasicii, prefer cartile mai "underground"], vreau FOARTE TARE urmatoarele carti. Cine are vreun exemplar, il frumos sa mi-l imprumute ptr ca voi avea grija de el ca de ochii din cap ;;). Iaca'ta :

"Voi scuipa pe mormintele voastre" -Boris Vian [mai ales asta; e kinky asa am auzit :))]
"Jurnal pe motocicleta"- Che Guevara
"Minunata lume noua"- Aldous Huxley [Din rezumat inteleg ca e ceva in genul "1984" a lui Orwell sau "Noi"- a lui Zamiatin.]
"Opiniile unui clovn"-Heinrich Boll [asta e pe la librarii dar de unde verzisori]

2 comentarii:

deea spunea...

Hello,interesant post-ul tau si lista cu carti...nu prea inghit nici eu cartile,prefer filmele...oricum fata de altii ai citit destul de mult!
P.S:Imi place blog-ul tau,l-am descoperit pe alte bloguri si m-am gandit sa-l citesc...foarte tare :P:P:P

elmo spunea...

bai nu e mizantropie sau lipsa de afirmare dar nu ma pot abtine, shii cacat citit mult:)))pentru un anturaj cu limitare de varsta e intr'adevar destul de mult. ma ustura ochii de roAckeri rezultati dintr'o combinatie de hi5 si culgirl...imi cer scuze..mai am astfel de iesiri...dar sunteti multi ai dracu