luni, august 04, 2008

AAAAARGHHHH!!

De ce postez la ora asta? Pentru ca am fost trezita brutal de bunica'miu. In timp ce eu dormeam si visam ingerasi, el suna in disperare la interfon [desi avea cheie]. Nu m-am deranjat sa ma ridic, mai ales ca nu ma asteptam sa fie el. A venit peste mine trosnind si bufnind ca "ca de ne nu i-am raspuns". IN PUSCA MEA, DE CE NU A VENIT LA 7 DIMINEATA?
A intrat peste mine [poate mi se sculase mie sa dorm goala x(], si desi scopul lui fusese atins [sa intre in casa si sa ma enerveze], a tinut mortis sa urle la mine si sa ma trezeasca. Am incercat sa imi pastrez calmul dar cu oameni ca el e imposibil.
Continuam sa lenevesc in pat, in timp ce el studia camera. A gasit pe birou cartea mai jos mentionata. "AAA, pai de'astea citesti tu? Ce, vrei sa fii asa, lenesa?....Ia uite ai citit destul de mult din ea..".
Ba hai ca asta e buna!!! DE CAND DRACU MI SE CONTROLEAZA SI CARTILE CARE LE CITESC ???!!!

Acum poate cineva, oricine, ma intelege de ce am mereu pe zi telefonul pe silentios si fixul scos din priza [si cred ca o sa opresc eu si nenorocitul ala de interfon]. Oameni buni, VREAU SA DORM!! Nu inteleg mentalitatea asta a adultilor "sa te trezesti devreme". Adica ok, ma trezesc devreme in momentul in care am scoala, job, sau pur si simplu am ceva de facut.
Dar eu asa ce cacat am de facut ??!! Uau, am mai mult timp de mess..... x(( x((
Deci m-am saturat frate, in fiecare zi aud aceleasi intrebari "de ce dormi atat de mult? Cum poti sa dormi pana la ora asta [de obicei 2] ?" . Uite ca pot asa ca LASATI-MA IN AIA MEA SA DORM ATATA TIMP CAT NU AM CEVA MAI BUN DE FACUT SI IN CONDITIILE IN CARE ASEARA AM STAT PANA LA ORA 5 SA CITESC!!

De acum o sa recationez urat cand voi fii trezita, fara sa ma cenzurez.

Ma duc sa imi fac un frappe.

PS: Mood TODAY!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Asa-i ca noaptea ii mult mai fain sa citesti decit ziua?:)
Eu atunci is si mult mai atenta la ce citesc.

elmo spunea...

si cu asta al meu se fac 3...da' parca's doua...

Kr!s spunea...

magie magie...