miercuri, decembrie 03, 2008

Scrisoare catre Mos Craciun

Draga Mos Craciun,

Sa stii ca am fost fetita cuminte si nu am facut prostii, asa ca presupun ca imi permiti sa iti fac o lista cu lucrurile pe care as vrea sa le gasesc sub brad pe 25 decembrie *batting eyelashes*

Iaca-ta:
1. Photobucket

Nu stiu de cand si de ce mi s-a pus pata, dar vreau pistol! Si nu unu cu bile de plastic.

2.Photobucket

Se stie, e febletea mea, motivul pentru care ma trezesc dimineata.

3. Photobucket

Yap, inca o vreau si astia nu o au in stoc.

4. Photobucket

Ok,ok.. laugh if you want, dar de mica visez la asa ceva. Nu stiu de ce, probabil nici nu as iesi cu ele din casa, dar arata ff sexi...
PS: Sunt Versace :)))

5. Photobucket

Chestie stupida. Toti avem dreptul la o dorinta stupida.

That's it. Nu e asa greu Mosule... asa ca te astept :->

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da' nici n-ai pretentii mari. Te si vad incaltata cu cizmele si amenintand porcusorul cu pistolul. [b]kinky!![/b]