luni, martie 16, 2009

Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie? Muie.

Nu imi place, dupa cum s-a observat, sa discut teme sociale/politice/economice pe blog pentru simplu fapt ca nu cred ca sunt avizata in aceste domenii.
Am deschis si eu televizorul in seara asta, am nimerit la Sinteza Zilei. Pe langa discutiile despre criza economica [discutii destul de logice si inteligente, dar totusi inutile], au bagat un filmulet despre vanzarea copiilor in Romania noastra draga. Normal ca am mai auzit si am mai citit despre astfel de cazuri, dar tot m-am lasat socata de filmuletul prezentat si de raceala cu care parintii isi negociau copilul; doar 70 de milioane.

Ca sa nu bat campii aiurea, va las aici linkul=>> http://www.antena3.ro/stiri/romania/bacau-procurorii-diicot-au-prins-in-flagrant-doi-barbati-care-faceau-trafic-de-copii_67125.html, gasiti acolo si filmuletul pe care va rog sa il urmariti. Dupa cum explica Badea in acest moment, nu cred ca saracia si criza si toate nevoile omenirii pot justifica astfel de comportamente. In pana mea, nu am eu sentimente materne, dar daca as avea un copil, mai bine l-as vedea murind de foame in bratele mele decat sa il vand sa ajunga spintecat pentru organe. Mi-e scarba.

Niciun comentariu: