luni, martie 09, 2009

Leapsa

Si fac si al treilea post pe ziua de azi, ca nu am chef sa invat la mate asa ca frec menta.

Bauturi:
Cafeaua: nu prea se intelege cu stomacul meu, altfel as bea mult mai multa... Imi place cu f putin zahar si cu frisca totusi :P
Vinul: rosul demi-dulce
Berea: Nu suport Redd's si alte beri lamaioase :P. In rest tot ce e bere, e bun. Si ca delicatesa prefer Guiness :P
Tăria: gin cu Kinley si lamaie, vodka cu suc de portocale rosii,Cuba Libre =p~
Sucul: pai Sprite si sucul de portocale rosii :)
Ceaiul: Nu prea beau, dar imi place ceaiul de lamaie in general.

Mancare:
Mancaruri: ciorba acra de cartofi, salata de vinete, kebab [suna taranesc stiu, dar e bun ]
Desert: ciocolata!!!

Cinematografie:
Actori: Angelia Jolie, Colin Farrel, Anthony Hopkins
Cateva filme: The pianist, The believer, The peinted veil

Cu degetul pe harta:
Munte sau mare: mare. clar
Unde as vrea sa merg: Jamaica, Belgia, Irlanda, Japonia
Unde nu as vrea sa merg: Italia

Arta:
Poet: Nu prea imi place poezia, da sa zicem Bacovia.
Carte: pfff...una clasica "Morometii vol I"...sau "1984" de Orwell
Pictor: Nu cunosc, recunosc sunt o ignoranta; imi plac picturile in nuante inchise totusi
Muzica: ascult numai prostii :) chestii rock destul de mult...si chestii zgomotoase cand sunt bine dispusa [dnb]
Aforisme: stiam atatea clisee de genu...dar nu le voi insira aici... Una care imi vine acum in cap e dintr-o melodie a lui Robbie Williams : "I know I'm gonna die so my revenge is living well..."

Tehnologie:
Jocuri: Nu ma joc, decat solitaire si minesweeper daca ma plictisesc la scoala.. si am avut o pasiune trecatoare ptr Mortal Kombat..si jucam mereu cu Mileena =)))
Site-uri: wikipedia, trilulilu si blogspot
Programe care imi usureaza viata: messenger...si Word
Ce ma intereseaza cel mai mult la un calculator: ei na, sa mearga, vorba lu' Deia
Telefon Mobil: Sonny Ericson, o ragalie
Ce caut la un telefon mobil: sa dau si sa primesc telefoane, sa aiba o tastatura decenta ptr a scrie mesaje si memoria minima ptr o melodie ca lumea sa ma trezeasca dimineata

"Cunoste-te pe tine insuti":
Nume de fete: Cristina, Andreea, Andrada, Mihaela [ce ^*$a mea tre sa scriu aici?]
Nume de baiat: Gheorghe, Ion, Vasile...
Jocuri de societate: biliard..si macao :))
Jocuri sportive: aruncatu' cu privirea
Culori: verde
Contraste: mov-negru-, alb-negru, verde-negru :P
Floare: nu prea imi plac florile, nu imi exprima nimic anume. Totusi fie trandafirii :D
Metal: argint clar
Familia ideala: un sot cu brate lucrate, sa vina de la munca sa ma tranteasca pe masa si sa ma iubeasca :)))
Animal: pisicaaaa :X :X
Masina: Nu conteaza atata timp cat are sofer :P
Cateva calitati: simtul umorului, spirit auto critic, sarcasm
Cateva defecte: nu sunt punctuala si sunt fooorte lenesa; imi lipseste ambitia
Ce ma scoate din sarite: La mine? ca sunt incapabila de multe... La ceilalti? prostia
Ce ma binedispune: o carte buna, plaja, soarele, o vodka
Nu plec de acasa (pe o perioada mai lunga de timp) fara: bani, telefon, gelul de fata
Cea mai mare "nazbatie": Nu stiu, si nici daca as stii, nu as scrie aici
Intalnesti pestisorul de aur si ai dreptul la o dorinta: Hm... doar una? Sa fiu cea mai nesimtita/ cu tupeu jegos persoana din univers

Ce asculti acum: Cumicu- Bolnav grav. cautati pe net daca va intereseaza

Leapsa merge mai departe la maestrul marimar

2 comentarii:

Anonim spunea...

poti excela in nesimtire si fara un pestisor auriu...
oricum tare faza cu familia...

Unknown spunea...

foarte original, cris.
sa ne traiesti si noi pe langa tine :))