duminică, aprilie 19, 2009

Pasteti fericiti...

Recunosc ca din spirit de turma, am fost si eu pe plaja la Inviere. Stiam cum va fii, ptr ca stiam cum a mai fost. In fiecare an, e aceeasi chestie: o gramada de pustani [acum ca am 18 ani, imi permit sa zic asta.. :)], care mai de care mai de firma imbracati, aranjati, gagici pe tocuri si proaspat iesite din coafor. E bine... e frumoas, doar e Pastele.
E inghesuiala, e fum de tigara, sunt injuraturi si glume pe seama preotului, care apropo, transmite live la microfon dintr-o masina. Ma rog.
Imaginati-va un meci Steaua-Dinamo. Asa era, numai ca lumea avea lumanari. Ma intreb cati din cei de acolo chiar aveau lumina de la "altar" si cati de la brichete. Trecem si peste asta, eu nu am fost sa iau lumina...Recunosc..am fost si eu ca tot omu' de rand sa imi etalez figura pe plaja.
Alt aspect: oamenii care se duc cu masina la Inviere: G-ZAZ! Pe niste stradute inguste ca cele din Mangalia, foarte, extrem de multe masini parcate. All fine, all pretty, da' sa vezi cand se ia lumina si vor toti sa plece acasa. Aglomeratie mai ceva ca in Bucuresti , luna iulie, ora 12 dupa amiaza. Dar omu' a luat lumina!

Si cica nu le am eu cu biserica si d'astea sfinte. Pai decat asa, mai bine ca mine ca am sarbatorit sincer si cu inima curata cu o bere la pub [inainte de marele eveniment].
Respect sincer pe cei care mai pastreaza credinta in suflet, care stiu ca postul inseamna mai mult decat sa nu mananci "de dulce", care stiu ca o rugaciune e mai mult decat o poezie, care stiu rolul spovedaniei, care merg sincer si impacati cu ei intr-o biserica sa ia lumina si nu merg doar de dragul de a-si face o datorie morala pe care oricum, ei singuri si-o impun.

Inca ceva: mesaje si massuri de Paste. Nu le mai suport. Lasati-ma in paceeeeeeeeeeeee

The end.

PS: Am primit o cutie de bomboane de ciocolata umplute cu vodka. In alte imprejurari as fi fost fericita. Acum insa... :-& [cine stie, cunoaste :D vorba hi5-ului!].

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eee... stf. Tocmai vroiam sa fac un post despre ghici ce?! EXACT acelasi subiect. Am fost si eu aseara p-acolo si iaaaar m-am scarbit. Suntem cel mai manelistic si ipocrit popor. Orice sarbatoare s-a transformat intr-un prilej pentru bagat la matz, baut... chiolhan in general. Iar sunt scarbit si iar mi-e jena de tara asta din care, da, apropo, vreau sa plec dracului cat mai repede. ORIUNDE!

alina spunea...

'Stiam cum va fii' ? c'mon 8-|

Kr!s spunea...

Da ma, cata incultura...
mea culpa.