duminică, august 23, 2009

Aseara am fost in Vama

Dar nu despre asta vreau sa scriu :))
Am furat o leapsa de la Deia din lipsa de ocupatie [si n-o s-o dau mai departe!]. Iat-o:

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici cel de-al patrulea rând.
"si altceva. Ne conformam in permanenta, multi dintre noi pierzan-"
2. Fără să verificaţi, cât e ora?
11:10 PM
3. Verificaţi!
11:48 PM
4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?
Intr-un tricou gri si pantaloni scurti de pijama cu floricele. :P
5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
la niste lyrics pe net
6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?
Guano Apes- Rain
7. Când aţi ieşit ultima dată şi pentru ce?
Acum vreo 3-4 ore, sa imi iau pufuleti si tigari.
8. Ce aţi visat ieri noaptea?
Am dormit ca valiza in gara, nu am visat nimic.... si oricum era zi cand m-am culcat eu :))
9. Când aţi râs ultima dată?
Azi
10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
Var.
11. Dacă aţi deveni multimilionari peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
O masina cu sofer.
12. Care este ultimul film pe care l-aţi vazut?
Aoleu... "Jaf la muzeu" sau ceva de genu..pe Pro Tv..la munca [ o tristete de film]
13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
De vazut nu am vazut nimic...
14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Intrebarile nu prea au legatura una cu alta.
15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
Elodia nu o sa mai apara niciodata.
16. Care este prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă?
Raluca... cred
17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Catalin, Razvan, Sorin....ceva de genu :-??
18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
Nu.
19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
Ne pare rau, nu aveti inaltimea necesara ptr a va afla aici.
20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce aţi schimba?
Mentalitati.
21.Vă place să dansaţi?
Da.
22. George Bush?
Motherfucker.
23. Ce aţi văzut la tv. ultima dată?
Niste muzica pe VH1.

The End.

Un comentariu:

CoajaDeCopac spunea...

Vezi că am ciordit-o şi io. Just because I can and I have nothing better to do. :D