sâmbătă, noiembrie 14, 2009

...tovarasilor *

Pentru mine e simplu si din totdeauna a fost asa: nu ma inghiti, ma sugi. Nu te obliga nimeni sa imi fi prieten, nu te obliga nimeni sa ma suporti, sa te prefaci ca imi dai sfaturi...sau si mai rau, sa imi ceri sfaturi! Incep sa regret stresul meu continuu ca i-as putea dezamagi pe cei din jurul meu [tovarasii..] si incep sa fiu mai atenta la oamenii pe care ii agreez in cercul meu.
Adica TREBUIE sa fac asta. Am auzit de multe ori cacatu' asta si credeam ca e o exagerare a oamenilor paranoici care efectiv nu pot intretine relatii bazate pe incredere. Insa, pe masura ce timpul trece, "ne maturizam", ne schimbam prioritatile, iar eu imi schimb parerea despre prietenii mei. Pam-pam. Nimic tragic, doar viata bate filmul.

* am denumit postul dupa melodia asta

Niciun comentariu: