joi, ianuarie 21, 2010

Douamiinoua

Uite ca am revenit cu un post...inca nu m-am hotarat ce sa fac cu blogul dar intre timp am furat o leapsa de la Deea :P.

1. Ce ai făcut nou în 2009, ceva ce nu ai mai încercat înainte?
Am muncit + inca ceva tampenii.

2. Te ţii de ceea ce-ţi propui la cumpăna dintre ani? Îţi vei stabili şi mai multe scopuri pentru anul următor?
Nu mi-am propus nimic anume ca nu pot sa ma tin de promisiuni...nici macar fata de mine.

3. A născut cineva apropiat ţie?
Nu din cate stiu eu :P

4. A murit cineva apropiat ţie?
Nu.

5. Ce ţări ai vizitat?
Nema.

6. Ce anume din ceea ce ţi-a lipsit în 2009 ai vrea să ai în 2010?

Chef de invatat.

7. Ce dată din anul 2009 îţi va rămâne vie în amintirile tale şi de ce?
Nu mai stiu data...undeva in ianuarie, l-am cunoscut pe el

8. Care a fost cea mai mare realizare în acest an?
Am spus 'te iubesc'.

9. Care a fost cel mai mare eşec?
Hmmm...nu stiu, nimic notabil.

10. Ai avut parte de boală sau răniri mai serioase?
Am zis deja ca m-am indragostit :P :)).

11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumpărat?
Laptopul.

12. Comportamentul cui merită sărbătorit/apreciat?
Prietenilor mei.

13. Comportamentul cui te-a dezamăgit sau ţi-a provocat tristeţe mare?
Nu mai conteaza.

14. Unde s-au dus o mare parte din banii tăi?
Pe haine si tigari.

15. În legătură cu ce anume ai fost extrem de bucuroasă?
In legatura cu deplasarile prin tara cu ... niste boschetari :P.

16. Comparativ cu anul trecut eşti:
* Mai fericit/ă mai puţin fericit/ă? Mai putin dfericita.
* Mai slab/ă sau mai plinuţ/ă? Cred ca mai plinuta...cu 3 grame 8-|.
* Mai bogat/ă sau mai sărac/ă? Mai saraca.

17. Ce ai fi vrut să fi făcut mai mult?
Sa merg in Vama.

18. Ce ai fi vrut să faci mai puţin?
Nimic.

19. Cum vei petrece Crăciunul?
L-am petrecut acasa cu cei foarte dragi.

20. Care a fost cea mai bună carte citită?
Spaime si scarbe in Las Vegas.

21. Ce ţi-ai dorit şi ai primit?
Un telefon si dragoste.

22. Ce ai făcut de ziua ta?
M-am imbatat, am dansat, am cantat, am ras :).

23. Cum ai descrie stilul tău vestimentar în 2009?
A devenit putin mai feminin & elegant & shit.

24. Ce te-a menţinut pe linia de plutire?
Relatia cu prietenul meu :).

25. De cine ţi-a fost dor?
De nimeni.

26. Care a fost cea mai interesantă persoană pe care ai cunoscut-o?
El.

27. Spune-ne o lecţie de valoare învăţată în 2009.
Binele unuia poate deveni raul altuia si invers.

Niciun comentariu: