miercuri, martie 24, 2010

Over and over and over and over again...



Scriu de pe PC-ul futut, asa ca ma astept ca in fiecare secunda sa se restarteze sau ceva. Eh... gandindu-ma astazi la vremuri trecute m-am hotarat sa mai trec si pe aici, nu ca ar interesa pe cineva, dar simt nevoia sa scriu cateva randuri aiurea.
Bai, parerea mea e ca atunci cand de (peste 4) ani de zile umbli prin aceleasi locuri, cu aceiasi oameni si aveti aceleasi gesturi, aceleasi glume, aceleasi faze in general, bai practic nu evoluezi. A nu se intelege gresit- am si eu prieteni de mai mult de 10 ani chiar, dar pe langa ei, am mai schimbat grupuri, am mai legat prietenii, amicitii, practic am evoluat.
Sita prin care mi-am cernut prietenii de-a lungul timpului a fost foarte fina, asa ca am plecat la drum cu 100, si am ramas cu... 5 ?! [teoretic vorbind].
Nu-mi pare rau de nimic, "I don't regret a thing" cum spune melodia, ma uit insa la imaturitatea unora si simt ca eu am evoluat and I feel so damn happy and glorious. Eeeeh, asta pare inca un post stupid si fara logica, da ca de obicei ma pis pe pareri deci da mi-am revenit [Nice ;)].

Asa si ca sa nu zic ca am scris degeaba sa mai las niste melodii :P



^^ SUPERBA!

Also check this and this :)

Niciun comentariu: