duminică, noiembrie 25, 2007

Leapsa :P

Leapsa de la Ioana...Gotta complete these topics:

1.Oamenii de care îmi pasă cel mai mult: Parintii care ma suporta si prietenii care ma fac sa am crampe de ras :D. 
Dadada >:D<

2.Sunt mândra de mine pentru că:
Exista si varianta "Nu sunt mandra de mine" nu? 

3.Oamenii pe care îi admir:
Miserupistii.

4.Îmi place mult să: citesc si sa ascult muzica.

5.Îmi doresc să: fiu fericita.

6.Unele dintre cele mai bune lucruri făcute de mine: Uhm....uhm.... :-??

7.Mi-ar plăcea să devin: fotograf :>:> :)))

8.Îmi propun să: renunt la ciocolata :(

9.Prefer să: citesc decat sa fac ceva la mate/info.

10.Ştiu că pot să: trec peste criticile voastre luate din melodii de la Parazitii. Haha! Screw you!

Ok...dupa lungi cugetari am completat si eu asta...Saraca Ioana, mi'a zis ea pe mess ceva de Leapsa da' nu stiam la ce se refera. Stupid me :)

Asaaa....Leapsa merge mai departe la ... (ma mai gandesc eu)

2 comentarii:

Anonim spunea...

ciudato:))

delphy spunea...

hai mai... nu la ciocolata....
nu poti fi asa de dura cu tine, hai sa ziceam ca renunti la cafea (ca oricum nu bei :P)