marți, noiembrie 27, 2007

Pentru fostii mei colegi...(part one)

Trebuie sa recunosc ca uneori ma cuprinde nostalgia cand imi amintesc cum era in generala. Imi pare nespus de rau ca nu pot sa redau aici cate chestii s-au intamplat pentru ca le-am uitat si imi pare si mai rau ca stiu ca odata cu trecerea timpului vor disparea si putinele aminitiri care le mai am.
Totusi, cum am putea uita excursia de la Bucuresti? Ma uitam aseara pe poze...eram practic niste copii! Imi amintesc ca atunci am fost prima data intr-un mall. Eram fascinata de tot ceea ce vedeam. Am intrat cu fetele intr-o tona de magazine, dar intr-un final am ajuns la un stand cu mega-reduceri si ne-am luat toate niste bluze negre la 100 de mii! O daaa, facusem cumparaturi in mall :>.
Taberele! Ce distractii pe noi...si erau distractii copilaresti: ne jucam carti in tren, eventual pe pedepse gen "Du'te si striga Cucurigu in compartimentu alaturat" [:))] sau sticlutza ! O daaa ce emotii pe noi "oare cu cine o sa nimeresc sa ma pup?" [de precizat, pe obraz ]. Totusi era fain. Ne dadeam toti banii pe tampenii de bandane si bratari si suveniruri. Acum pe ce ne dam banii?
Pe un Heineken si un pachet de Kent. [generalizat desigur]
Apoi am inceput sa crestem. S-au schimbat grupurile de prieteni, am inceput sa fim interesati de  alte chestii.Eu si Eli eram "raperitze " :> :)) Sabina....e nevoie sa iti amintesc? ;;) Cred ca nu! :))
Imi amintesc ca umblam ore in sir cu fetele pe faleza, indiferent de vreme si vorbeam despre vrute si nevrute. Uneori, dupa scoala,
 Sabs si Eli erau atat de dragute incat ma conduceau pana acasa si 
intotdeauna ne luam cate un cremshnit de la Spic de Grau. Oh yeaah!
Totusi, baza era Pitch Pit! Aia e cofetaria unde ne-am petrecut practic copilaria :))) Si stiu ca Alin manca absolut tot timpul o prajitura numita Boema. [Care era naspa :)) ]
Au fost o gramaaaaaaada de alte chestii, dar pe care, din anumite motive, prefer sa le tin pentru mine :D.
Inainte sa inchei, vreau sa fac marturisirea vietii mele :-S. Mai stie careva maneaua "Dau cu sabia,dau cu paru " [=)))] pe care o ascultam la ziua lu' Alin si Eli dansa ca turbata pe ea? :)) Ei bine, si mie mi-a placut maneaua aia . Pam-pam !

Daca mai aveti si alte amintiri de genul, feel free to join :D

7 comentarii:

Anonim spunea...

Omg ce tare :D uitasem faza cu cremshnitu complet :)))

Sabina spunea...

DA Cris ... si eu ma gandeam azi la vremurile din generala .. era o vreme cand a opta numi parea atat de indepartata dar acum parca s-a asternut o vesnicie peste toate... Ufff vreau sa fiu iar copil ... dar nu asa ca in a 7a ... stii u :))

Anonim spunea...

HAAAA erai o manelista mica >:). Dar totushi... dragutze vremuri... :)
By Maf :D

Anonim spunea...

DAAA KRIS:D si mie mi-au placut acele vremuri 8->

Anonim spunea...

mai tzii minte cand te-am pupat pe par? 8->

Anonim spunea...

te inteleg...si eu mai suspin dupa vremurile alea...cum ai putea sa uiti de "vulturul pleshuv","BTS","Cambodgia","mameluci" ? (in ordine cronologica) =)))
si lol...pe bluza mea neagra la 100 000 din mall scria D&G cu roz :> =))
sincer,nu cred k o sa mai avem parte de asa...nush,pur si simplu sa le numim momente :D si asta este TRIST (u know :P :)) )
dar asta e...life goes on...

Unknown spunea...

hai maaa ce dracu!! ma apuca nostalgia knd citesc aici:(( acu realizez k nici atunci knd eram mic nu erau toate asa naspa cum imi pareau...poate k acum avem unele lucruri la care atunci doar visam,dar ce am avut atunci nu vom mai avea niciodata [ce trist suna:|] of...