vineri, noiembrie 09, 2007

Bun venit

Mda, acum am si eu blog. Vreau sa precizez de la inceput ca daca esti genul de retardat care nu poate socializa nici in viata reala, nici pe internet; care nu stie sa poarta o discutie profunda si se rezuma la "Ce faci? Bine, tu?"; care crede ca scopul scuza mijloacele si care considera un blog "penibil" ( doar pentru ca asa a zis Mircea Badea ), atunci te poftesc sa dai Esc si sa iti vezi in continuare de viata ta plata si superficiala in toate aspectele ei.

Revenind la planul in care evoluez eu [:)] si care trebuie sa precizez ca este altul decat al vostru...., m-am hotarat sa impartasesc curiosilor o serie din tampeniie care imi trec zilnic prin cap :)). Cu nici un scop....


...to be continued... :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

Salut! Ma numesc Andrei shi sunt genul de retardat care nu poate socializa nici in viata reala, nici pe internet; care nu stie sa poarta o discutie profunda si se rezuma la "Ce faci? Bine, tu?"; care crede ca scopul scuza mijloacele si care considera un blog "penibil" ( doar pentru ca asa a zis Mircea Badea)! Deabea ashtept sa vad ce-tzi mai trece prin cap >:)

Anonim spunea...

io am dat esc si nu s-o intamplat nimic

Kr!s spunea...

Rubenica...cred ca esti singuru care a apasat Esc sa vada ce se intampla..:)) da lasa si u acuma...nu mai zice la nimeni...
Ideea ai prins'o ..asta conteaza :))))

Anonim spunea...

hey cristina:)
sa-ti dea Dumnezeu o inima din care sa iasa happiness:)