duminică, noiembrie 11, 2007

O banca....

Mi-am scos putin nasu' din cartea de engleza si am deschis geamu. Great! La blocul alaturat iar este o nunta de tigani....din camera mea se aude insa Veritasaga- Nu vreau sa vad lacrimi... Ma enerveaza melodia asta, dar de fiecare data, in loc sa o opresc, o pun pe repeat.
Curios... s-a oprit si ploaia. Cand s-a intamplat asta nu stiu, dar nu ma mir ca nu am observat pana acum.
Uneori constat ca lumea se schimba in permanenta in jurul meu, ma uit in stanga si in dreapta si vad cum oamenii apar si dispar cu atata repeziciune ca ma sperie... In urma mea las locuri si fapte prin care am trecut candva, dar de care imi amintesc vag. Sunt acolo cand se intampla toate, din punct de vedere fizic... dar oare sunt vreodata cu adevarat acolo? Tot timpul cu un pas in urma... traind in trecut... sau cu un pas in fata... visand la viitor. Pai cam asa se scurge viata.

A da, aseara am visat o banca. Ciudat vis: era doar o banca... si pe ea era un fular verde. ( Aveam si eu un fular verde nu?) . Nu stiu daca exista in realitate, dar eu mi-am imaginat locul atat de bine incat.....
O sa fotografiez locul ala candva. Promit.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Io am visat ca-mi ia tati o sabie laser noua :>

Kr!s spunea...

Unde dai si unde crapa....


:)))
Mda

Anonim spunea...

Aaa ejti rasistaaaa! Nu-tzi plac sabiile laser... CNP-ul te mananca!!! (sau... CNA?...nu cont tot te mananca... babalau >:) :P )

Anonim spunea...

dap,aveai si u un fular verde...de fitze :> :)))
(sorry,nu am putut sa ma abtin :D :* )