joi, noiembrie 15, 2007

Corespondenta ciudata

Azi...am venit de la scoala putin blazata de banalitatea zilei care tocmai trecuse. Dupa ce am citit o carte, am ramas in pat gandindu-ma la... nimic deosebit. Deodata sunt intrerupta din visare: am primit o scrisoare, de undeva, de departe.
Raman singura in camera si linistea ma cuprinde. Desfac timid scrisoarea. Mi se pare ca am mai vazut scrisul asta undeva, desi e destul de greu de descifrat. Am impresia ca cineva a mazgalit acolo niste hieroglife, cu scopul de a fii citite de o singura persoana: de mine. Incep sa citesc...

" Draga Aurora*,

Iata ca in cele din urma am putut gasi adresa corecta la care sa iti scriu. De luni de zile ratacesc dintr-o parte in alta, te caut din ungher in ungher, din aminitire in amintire insa fara nici un rezultat. Azi te-am cautat in cel mai obscur abis al inimii tale....si se pare ca te-am gasit. Te ascunzi bine de tot, fato!
Am asteptat cu nerabdare sa te gasesc, sa iti vorbesc, sa te imbarbatez. Sa iti spun ca viata e frumoasa si merita traita din plin, sa iti spun ca cineva acolo sus te iubeste, indiferent de tampeniie pe care le faci sau le gandesti zilnic.
Sincer, mi-a parut rau sa constat ca m-ai uitat, ca nu mi-ai mai scris, ca nu mi-ai mai pus vesnicele intrebari care mi le puneai inainte- "Ce este viata? Ce e moartea? Ce sunt eu? Ce esti tu? ".... Am dus dorul acelor lungi discutii pe care le purtam seara de seara. Dar stii, ca intotdeauna, eu te-am iertat si am decis sa fac primul pas spre impacare. ( Doar asta e rolul meu nu?).
Am simtit ca este momentul ideal sa reapar in viata ta si sa te fac sa zambesti iar. Dupa cum sper ca ti-ai dat seama deja, am fost nevoit sa te las sa ratacesti singura pe carari nebanuite in ultimele luni, ca sa intelegi ca ai nevoie de mine pentru a reusi sa sorbi esenta vietii in toata profunzimea sa.
Azi, insa, m-am intors la tine, cu bratele deschise, desi tu ai fost cea care m-a parasit. Stiu ca ai nevoie de mine! Simt asta....
Sper ca de acum inainte sa inveti sa iti pastrezi vechii prieteni, chiar daca iti vei face si altii noi. Nu te condamn, toti fac la fel ca tine la un moment dat... Important e sa realizezi intr-un final adevarul: si adevarul este a trebuie sa ma pastrezi toata viata....

Cu drag,
Copilul din tine... "



* don't ask

4 comentarii:

Anonim spunea...

Kriss... nu mai citi atata ca o sa innebuneshti... salveaza copilul din tine! :((

Cu drag,
Fantoma din dulap

Anonim spunea...

"baby, baby, viata-i frumoasa.. "

:)

Anonim spunea...

Profund :X

Anonim spunea...

eu l-am omorat.