joi, aprilie 03, 2008

Ganduri nocturne (I)

Locatie: geamul camerei mele
Ora: 00:42 (azi-noapte)
Situatie: Priveam pe geam si ma gandeam la...

- Cu ce dracului ma imbrac eu maine daca e tot asa de frig ? 
- Cainii astia de ce latra asa fara motiv, la ora asta? Ei nu dorm 
niciodata profund ? :|
- De ce naiba nu darama cocioabele astea din fata geamului meu, sa faca un parc fain ? (respectiv=>> Ce trebuie sa faci ca sa ajungi primar in Mangalia? :)) )
- Oare vecinu din blocu' din stanga, etajul 3, care a iesit la o tigara ...vede ca il analizez cum trage in piept ? :D
- Cati din cele 6 miliarde de locuitori ai Globului, se gandesc in acest moment la mine ? (stupida intrebare, stiu..si cu adevarat descurajatoare)
- De ce nu am si eu vecini faini, cu care sa vorbesc pe geam ?
- De ce nu am un binoclu ca lumea? Poate as descoperi ceva ca lumea, 
Disturbia-style :D
- Ce lipseste? [...]

Un comentariu:

Anonim spunea...

oare cati oameni mor in secunda asta si cati se nasc?

oare ii pasa cuiva?



(nu)