marți, iunie 03, 2008

BestFest 2008

Iulie 2008, Bucuresti. Bineinteles ca nu am bani sa ma duc. Bine, ma consoleaza gandul ca nici daca as avea toti banii din lume, tot nu m-as duce pentru ca nu am cu cine. Vorba aia, daca nu e Voltaj"n-are valoare" =))))).

Acuma, doar asa de diversiune si in scop informativ, voi lista mai jos artistii invitati ;;) [poate face careva vreo donatie]
1-4 iulie:
  -
Alanis Morissette [as vrea s-o vad, doar asa de show]
  -Cypress Hill
  -Unkle [habar nu am cine sunt. E grav doctore?]
  -Apollo 440
  -Miss Platinum
  -Mark Norman
  -Boy Lamoen
  -NSK
  -Silent Disco

2-5 iulie:
  -Kaiser Chief
  -Manic Street Preachers [daaa!!]
  -Nouvelle Vague
  -Cor Fijneman [ha?!]
  -NEO
  - inca alti cativa anonimi :))))


6 iulie:
  
-Nelly Furtado [tot asa, de show]
  -Stereophonics [vreau vreau vreeaaau!]
  -Manu Chao
  -Moloko
  -Sunrise Avenue [hai ca de astia am auzit cu totii]
  -The Last Supper
  -Lemon8
  -E.M.I.L. [Need I say more???? :X]
  -Veritasaga [ merg si astia; sunt curioasa cum fac live]

Ma rog, anul trecut la Coke-Live au fost invitate trupe mult mai tari [Inca nu imi vine sa cred ca am ratat The Prodigy]. Damn, abia astept sa scap de orasul asta [M-am hotarat unde ma duc la facultate :P].

Chestiunea zilei
[stiti voi, ca in generala]
"Mai bine carnat la oras, decat rahat la palat."
                                          
  [Eugène Ionesco]

   

Niciun comentariu: