marți, iulie 15, 2008

Crize

Photobucket

Hai sa mori tu!

Se uitau ai mei la un film franțuz cu o gagicǎ care trebuia omorâtǎ. Bǎ, şi asta dormea frumos in patul ei cu baldachin, da' dormea tatǎ, cǎ nici nu a auzit când un individ a trântit uşa camerei şi a intrat peste ea cu cuțâtu' ridicat. Boooon, toate bune şi frumoase pânǎ acum- film tipic de la tembelizor. Mamǎ, da' arǎta asta =p~ ... bestial. Bine: machiatǎ ca dreacu', cu un ten din ǎla de aluneca şi musca pe el, cu buze perfect conturate, ochii mari, machiați şi ei intr-o culoare naturalǎ cicǎ şi cu pǎrul frumos ondulat şi coafat.
Si mǎ gândeam eu : frate, eu de ce nu arǎt aşa, nici mǎcar când stau 2h in fața oglinzii ?! De ce de ce de ce de ce ?!
Adicǎ hai: excludem diminețile groaznice, cu dureri de cap, cu cearcǎne, oase amorțite & stuff like that. Dar de ce de ce de ce de ce unele au avut norocu' sa se nascǎ cu [cǎca'm'aş pe ea de cacofonie] toate astea de la mama naturǎ ??!

Ooof şi dacǎ tot suntem la capitolul "frumuseți", tre' sǎ mǎ plang cǎ nu se mai poate. NU AM
VOIE NICIUN CǍCAT DIN TOATE CǍCATURILE DE PE LUMEA ASTA PENTRU CǍ IMI FAC RǍU LA TEN. Nu tu ciocolatǎ [nici mǎcar albǎ- oricât de groaznic ar fii, m-aş consola cu ea], nu tu cafea, nu tu coca'cola sau pepsi, nu tu mâncare prǎjita, nu tu mâncare condimentatǎ, nu tu alcool [!!], nu tu țigǎri. PUȘCA MEA!! I'm a human beeing, for God's sake ! :(

Scriu toate astea şi mǎ gândesc sǎ fac un inventar pe ziua de azi: un frappe ice când m'am trezit, nişte carne prǎjita la pranz, nişte bere dupa masǎ, nişte bomboane de ciocolatǎ cu vişine din vişinatǎ!. Adicǎ tot ce am bǎgat in mine astǎzi [cu excepția unor piersici], a fost toxic pentru tenul meu. Nici nu vreau sǎ mǎ gândesc la ziua de ieri. Pffft!!

Bǎ, şi ştiu cǎ nu vǎ intereseazǎ da' sǎ moarǎ fapta de nu mǎ oftic!! Cǎ oricât m'aş chinui, am un ten naşpa, aşa cǎ imi bag eu frumos picioru' şi mai iau o gurǎ de ciocolatǎ.
Hai v'am pupat !

PS: Dacǎ tot plouǎ ....[ melodia, NU clipul]



[ şi asta mulțumitǎ lui Marius, mânca'l'ar mama >:D<]

Un comentariu:

elmo spunea...

ba...vezi ca stiu eu niste faze cu tenu...serios...same stupid problem..charlie can give ya an advice