duminică, octombrie 05, 2008

Hold the "S" because I am an "AINT"

Da stiu am avut asta toata ziua la status. Nu am innebunit, doar am decoperit o melodie noua.
Si am avut o si stare destul de "evil" toata ziua. Cred ca a inceput de aseara..sau nu stiu...oricum. Maine e luni. Scoala. Info. Naspa.

Nu stiu de ce dracului mai tin blogul asta ca in general nimic din ce fac nu e bine; dar oricum o sa imi mentin ideea ca mi se rupe-n paispe si ca mai bine sa scriu aici tampenii decat sa ajung la psiholog/ psihiatru :D.
Astazi ma enerveaza wannabe'ii [:-/] care isi pun o mie de chestii pe ei, fara niciun pic de gust si spera sa arate putin punkish sau macar hippie ceva acolo [stiu ca nu au nicio legatura bah!], ma enerveaza si divele care se indoapa cu shaorma si apoi se plang ca sunt grase, bobocii care isi dau mai multa importanta decat trebuie, ma enerveaza tzarancutzele de 20 si ceva de ani [aka de prin Limanu, Pecineaga etc] care se cred mari femei de afaceri [Nu am nimic bah cu satele astea, sunt doar rea azi], ma enervez in general eu insami, dar asta e cel mai putin important acum.

Cred ca sunt trista [si nu la modul propriu] pentru ca am stat toata ziua in casa si am ascultat Manson, iar acum am dat-o pe James Blunt si Jet. *straight face*

Vreau sa citesc o carte buna.
Si mai vreau ceva, fix acum, da nu zic ca cica dauneaza grav sanatatii mele si a celor din jurul meu. Ceau.

Niciun comentariu: