joi, noiembrie 27, 2008

Bad Hair Day

Bai deci nu mai pot cu ,,rebelii’’ astia. Nu mai pot! Toti sunt rebeli frate. Inteleg ca pe la 13-14 anisori toti eram “neintelesi de societate si de cei din jur” [asta era replica favorita], ca ni se forma personalitatea si prostii de genu’, dar las-o-n sange....sunt unii care nici la 17-18 ani sau chiar mai mult...nu stiu pe ce lume traiesc si isi schimba prioritatile dupa cum e trendu’.
Unii se pare ca nu au inteles ce inseamna sa fii rebel... Nu esti rebel ca iti pui o haina neagra cu capete de mort, nu esti rebel ca iti impletesti o codita imputita cu ata de la bunica, nu esti rebel ca te imbraci in 7 mii de culori... si cu siguranta nu esti rebel daca chiulesti de la o ora de desen [?!] , si te duci in terenu extravilan ca sa fumezi o tigara.

Gandeste-te putin rebelule... viata ta e aceeasi in fiecare zi, asa-i? Te trezesti la o ora matinala cu ochii carpiti de somn si te grabesti sa ajungi la scoala. Acolo, zambesti la toti, saluti politicos, iesi la tabla, mergi la magazin, mananci, stai la ore, pleci acasa.
Acasa nu ai chef de nimic, poate doar de somn, dar nu te culci pentru ca esti sclavul tehnologiei...nu te poti dezlipi de televizor sau de messenger... sau si mai rau, a doua zi ai test asa ca te chinui sa inveti. Se face treptat seara. Poate ai norocul sa dai peste alti plictisiti ca tine si iesiti afara. Va duceti in parc si cu ultimii bani va luati o sticla de bere pe care o faceti posta. Uaaaau sunteti cool coae.
Inainte sa intri in casa, mesteci iarba, pamant orice ar fi, numai sa nu te miroasa ma-ta ca puti a alcool. Ajungi in casa pe la maxim 10, ca mai mult nu ai voie sa stai...vorba aia, a doua zi ai scoala. Si stai iar cu ochii beliti in PC pana pe la 1 noaptea, te culci cu gandul ca a mai trecut o zi fara sa realizezi ceva..oricat de mic ar fi..si a doua zi o iei de la capat.

Acuma...cu riscul de a ma lungi prea tare..trebuie sa lamuresc.. ca da, si eu sunt omul plictisit de viata descris mai sus  , dar eu macar nu ma consider rebela, nu imi pun statusuri jenante [ a carui idee e de obicei “traiesc in lumea mea, dnd”] sau ..frate a observat cineva cati fraierii au pe HI5 la Location expresii de genu’ “intr-un oras in care toti te arata cu degetul pentru ca esti diferit..” ??!! Bai deci sa moara fapta... diferiti de cine ma...? Sunteti/ suntem toti o apa si un pamant.

Aaaa + ca eu la scoala nu zambesc ca o cretina la toata lumea- din contra, nu ies la tabla- fac parte din grupul prostancilor, acasa daca mi-e ff somn, ma culc- sau dorm , nu prea invat- am mereu noroc de note maricele, nu beau bere in parc-prefer un cocktail la pub ;), nu ma duc in Limanu ca sa fumez o tigara- o pot face pe geamul camerei mele, mama nu ma cheama acasa la 10- de obicei atunci ies, nu beau alcool pe ascuns- de obicei ma cert cu tata pe bere, cand ma pun seara in pat, stiu ca nu am realizat nici un cacat in ziua aia, dar macar sunt fericita in lenea si prostia mea.. si sunt fericita ca nimeni nu imi influeanteaza viata. I do my best, so fuck the rest.

Sunt foarte acida azi, nu am mancat destul si probabil e de la sucul gastric.

Si daca tot vorbim de rebeli, recomand filmul
WHEN NIETZCHE WEPT. Genial

6 comentarii:

Anonim spunea...

damn.that's funny.:))

Anonim spunea...

bine le spui 50:))

Anonim spunea...

Ce marfa poate sa fie postu' deci am ras ca un idiot la micile ironii =))) mult prea tare bre

Anonim spunea...

melodia aia eu ti am trimis o candva de mult..tare blogu :D

Anonim spunea...

Mi-e imi e usor greata..

Anonim spunea...

prea tare ;)
bravo:))