sâmbătă, noiembrie 29, 2008

The Zapata shit club

Vineri, adica ieri, 28 noiembrie.. maaare deschidere mare Club Zapata din Vama Veche.
Bun, mare entuziasm pe mine si Andra, care cu Salitos in mana canta de mama focului in dreapta mea. Era ceasul 12 cam asa, ne gandeam ca deja s-a mai umplut de lume, mergem acolo, ascultam niste muzica acceptabila, de zbenguiala, shake our asses putin si plecam. Ajungem in Vama. Destule masini, de undeva din fundu' butoiului se auzea niste muzica. Perfect.
Deja in curtea clubului, incep sa imi iasa din cap balonase cu multe semne de intrebare "Ce dracu' e cu astia?". Erau niste figuranti imbracati in camasi, cu pantofiori si freze facute.
Eu cu Andra glont inauntru. Si atunci s-a petrecut inevitabilul: ni s-au destramat toate visele. Imaginati-va urmatorul peisaj: un club destul de mare, construit pe 2 nivele, amenajat destul de dragut. Jos, la bar, niste baietasi, care fumau si admirau dansatoarele. Dansatoarele : 2 grasune brunete, cu blugi si tricouri negre mulate cu vedere la buric!, care dadaeau din sunculite pe muzica lui Bob Sinclair. La nivelul superior, alte pizti, dintre care una cu o rochita alba de ingeras, numai ca foarte foarte scurta.
In secunda doi am iesit ingroziti de cele ce vazusem.
Si uite asa, am fost in Vama aseara, gandindu-ma si sperand ca printre melodiile house din club sa se gaseasca si cate un dnb sau reggae ceva, si am plecat de acolo cu ideeea de "Uite ba ce-a ajuns Vama" in cap. Trist.

PS: Baietilor li s-a spus ca "mai incolo vin si animatoare!". Yuhu.

Bai astia cu Zapata, sper sa muriti in chinuri, intoxicati cu parfum Dolce Banana sau spanzurati cu curele Bucci.
End of transmission. :|

9 comentarii:

Anonim spunea...

urat sa te bata limba romana :(:(:( triiisttt

Bunea Alin spunea...

Se pare ca nu te-ai distrat cum trebuia, adica nu te-ai distrat deloc.
M-au amuzat urarile tale fata de baietzasii care au infiintat clubul.
keep up the good work

Anonim spunea...

clubu e marfa...si clubu nu era full pt ca nu toti au masini sa ajunga in vama...sau bani sa vina cu un taxi...asa ca prefera sa se duca la Mondy's....Vijion...Kremlin etc....despre muzica....e aceeasi ca in celelalte cluburi...de ce zic asta deoarece sunt aceeasi dj...Andreeasy & Sebastian....asa ca poti sa iti dai foc....sa mori incet....si apoi sa mai cmm

Anonim spunea...

Orikum ...cand o sa ai tu cu ce sa iti ei un club ...cel putin la fel de bun ca zapata...atunci sa cmm...cat despre baieti...sunt de nota 10...si daca tie iti place rocku sau alte jeguri...nu strica tu fata unui club...cred ca iti plac manelele...a nu vei gasi asta in club niciodata...daca vrei antifoneazati o camera asculta si incepi sa iti tai venele...cauta si tu pe net despre club si ai sa vezi cati bani face clubu asta...si ce lume selecta are...asa ca stai linistita daca nu ai stat nu ti-a simtit nimeni lipsa....si tu daca vii imbracata in chiloti de tabla ...nu vb tu de alti care sunt cu ccamasa...si cu freza....trebuia sa spui ca iti dadeau si tie niste gel ceva...bn daca erai spalata ca altfel nu se prindea

Anonim spunea...

Deci Ma numesc Sorin si sunt managerul clubului Zapata.
in curand o sa-mi iasa site-ul zapata.ro ,si puteti veea ff bine pozele: Imagi din club , poze animatoare etc.. cat despre aceasta fata si blogul ei mi se pare penibil.
I primul rand ce dansatoare grase ai vazut tu ? ar trebui sa-ti pui ochelati si nu vreau sa te jignesc dar uitate mai bine.
Ce camasi ? cred ca e vb de ospatarii .. pai mai in primul rand e normal sa imbrac personalul in ceva ( camasi sau tricourii ) si cred ca e normal sa ai imbrac la fel .

Anonim spunea...

Mai draguto,in loc sa-ti arati extremele de pustoaica frustrata,mai bine ai incerca sa-ti exprimi ideile intr-un mod constructiv!In momentul in care o sa realizezi ceva te rog anunta-ne,promitem ca o sa ne batem si noi joc de munca ta dar modul in care ai facut-o tu iti va parea infim.Pe viitor cantareste-ti cuvintele cu toate ca esti o persoana neinteresanta pt noi!Mie, sincer,privindu-ti profilul nu-mi inspiri decat un sentiment de sila si de scarba si,sincer,daca erai o persoana care are macar unele principii de baza nu erati 'numai tu si Andra',aveai prieteni si veneati la club nu sa analizati vestimentatia oamenilor,ci sa va distrati.Se pare ca persoanelor ca tine le place sa-si planga de mila!Dar,gata,ca te-am bagat prea mult in seama pt o mizerie de opinie!

Kr!s spunea...

1. Cine nu are masini sau bani de taxi nu poa' sa mearga nici in Neptun/ Olimp. Rationamentul imi scapa.
2. Nu cunosc DJ'ii, nici nu vreau; cand eu am intrat acolo era o melodie de vreo 3 ani.
3. Nu am bani sa imi cumpar club, nici nu am zis asta vreodata. Dar asta nu inseamna ca nu imi pot da cu parerea despre un club.
4. Nu stau sa iti explic ce muzica ascult eu, ar fi efectiv in zadar.
5. Daca tie ti se pare ca am un vocabular de manelista.... ok.
6. Nu ma cunosti, nu iti da cu parerea despre igiena mea :)
7. Nu am zis ca clubul nu e amenajat fain, am comentat doar despre celelalte aspecte.
8. "daca erai o persoana care are macar unele principii de baza nu erati 'numai tu si Andra',aveai prieteni.." Ce legatura au principiile cu prieteni? Oricum, ca fapt divers, eram mai multi.

Bun, si acum trebuie sa intelegeti ca un blog este un spatiu virtual unde un om isi exprima PROPRIILE opinii; nu e ca si cum v-am facut reclama proasta or somethin'. Sunt sigura ca acea lume selecta care frecventeaza clubul, va veni in continuare, fara sa se "impiedice" de blogul si de opiniile mele.

PS: Toata ideea articolului se concentra in sintagma "uite ce-a ajuns Vama"; era singurul loc din lume unde genul asta de localuri nu patrunsese....

in rest, toate cele bune :)

Kr!s spunea...

AAA si poate trebuia sa precizez, "urarile" se adreseaza celor care merg acolo, nu conducerii... In fond, se deschid cluburi care prind la public...la majoritate.. :D ma rog, nevermind :p

Anonim spunea...

Ofticosii, ofticosii! Zi-le kris!