duminică, decembrie 14, 2008

Antisocial

Shity day=>> shity mood.



Am ochii rosii de la cat am stat la PC azi, am cearcane , am oasele amortite si ma incearca si o usoara durere de cap... with bad mood on top.
Toata ziua am stat in casa si am rulat... probleme la info that is. Deci nu a fost prea distractiv, deci mi-am ratat sambata, si da, imi voi rata si duminica.
In fine, trecand peste aceste aspecte, cred ca ma transform. Ma transform intr-un mic monstru cu crize de isterie, care tipa si injura des. Am momente cand imi vine sa imi bag acel obiect nespecific fetelor in toti si toate, trec apoi in momente de "I wanna kiss you all", alunec treptat in "I don't give a fuck" si in cele din urma ma inchid in camera, pun o melodie depresiva si aia e. Ma calmez.
Doamne innebunesc. E ora 2:15 AM. Ar trebui sa ma culc. Noapte buna :)

PS: Mai devreme a venit mama la mine "Culca-te mai ca maine ai teza!"
Deci e din familie...

Un comentariu:

CoajaDeCopac spunea...

Ochi rosii ca luminile ce se reflecta prin rubin,
Luand legile lumii in gluma, sorb dintr-o sticla de vin,
stand, inhaland fumul din mugurii verzi si-apoi tusind,
cand vad o pereche de ochi albastri cred ca tre' s-o-ntind...

Apropo de Ochi Rosii (CTC)