luni, decembrie 15, 2008

La o barfa [2]

Discutii inainte de teza la info.

L Andra : am niste emotii
Kr!s : eu am constatat cu stupoare ca nu stiu nimic
L Andra : i needdddd cofffffffeeeeeeeeee

[later]

Kr!s: taci ca te baaat
L Andra: dc?
Kr!s: ma stresezi

Stres : tu ai mai reusit sa inveti cv?
Kr!s: asa cred
Stres : makr sa iei un 7-8
Kr!s: du-te ma si omoara-te
Kr!s: la valoarea mea..
Kr!s: trebuie 9
Kr!s: nu nu
Kr!s: MACAR 9

[later]

L Andra: uite ma ce o freaca pe urs.. de film
Kr!s: taci
L Andra: dar nu ziceam de info
Kr!s: pai o freaca d film
Kr!s: deci freaca menta
Kr!s: in timp ce noi INVATAM
L Andra: deci da
Kr!s: LA INFO

[criza]

Kr!s : sunt in criiizaaa
L Andra : mie imi zici
Kr!s : taci ma k tu stii x(

Un comentariu:

Anonim spunea...

Iei tu 9 pana la urma. Doar esti fata disteapta.