vineri, ianuarie 09, 2009

Foxfire

Photobucket

Cum in ultimul timp mi s-a pus pata rau pe Angelina Jolie, azi am descoperit ca mai am un film cu ea: Foxfire.
E un film pe care [Vezi, pe care!, da da e ptr tine cu dedicatie] il recomand tuturor fetelor ;). Chiar mi-a placut. Nici nu stiu ce sa spun despre el sau cum sa il clasific.
Ideea e ca 4 fetite prostute de liceu, care erau hartuite si oarecum batjocorite, ajung sa fie indrumate de incredibila Legs [jucata desigur de Jolie], o tipa care isi traia viata pe muchie de cutit. In urma unui mic accident, ajung sa devina prietene pe viata, incoronand aceasta prietenie, cu un tatuaj pe piept, o sticla de alcool si un joint. In fine, alte detalii nu mai dezvalui, o sa spun ca de obicei : uitati-va dracu' la film! :P

Trailerul il gasiti aici.

Si un dialog care mi-a placut foarte mult:

Medy: So where do you live anyway?
Legs: Mostly in my head... I'm just passing through.
Medy: That's not very safe you know.
Legs: I look in their eyes. If I don't think it's safe, I don't get in the car.
Medy: How can you tell?
Legs: It's a question of really looking...

Medy: So...where do you go to school?
legs: I don't. I was thrown out.
Medy: For what?
Legs: For thinking for myself.


Oh and girls, don't take any shit! ;)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am uitat sa te apreciez pentru subtilitatea mesajului.

katalina spunea...

am vazut filmul...e unul din preferatele mele.cam asa ar trebui sa fim toate fetele :)) unite,traind pe muchie de cutit