marți, ianuarie 06, 2009

Mother, mom, mum, mommy, mamy.... nothing! hehehe

Dupa cum era celebrul filmulet din Familly Guy parca, today I pissed off my mom.
Dupa scoala m-am teleportat frumos pana la restaurantul chinezesc si apoi acasa...la Andrada.
La jumatatea filmului, imi suna frumos telefonul: za one and only =>> mama!
mama: Misca acasa tu'ti copilu' ma'tii ca nu vezi cat e ceasu' ca umbli toata ziua etc etc.
eu: Mama, sunt la Andrada ne uitam la un film.
mama: Ce film?! Tu m-ai auzit? Misca acasa imediat.
eu: Tu esti sanatoasa la cap? Sunt la jumatatea filmului...o sa vin apoi.
mama: ... Ei lasa ca vorbim noi acasa!


Si in fine, ajung acasa, in timp ce ma descalt incepe Saga. Desigur ca nu a fost o cearta, a fost un monolog. Fara sa exagerez, vreo 15-20 de minute a vorbit IN CONTINUU, inserand din cand in cand texte precum "nesimtito", "crezi ca daca ai 18 ani faci ce vrei?", "ti-am permis cam multe", "lasa ca schimbam noi foaia", "ce zic ceilalti copii" samd, in timp ce eu ma dezbracam cu viteza melcului si imi aranjam sistemtic hainele in dulap.
Daca inca nu v-a aparut un zambet in coltu' gurii, here we go: De azi inainte nu mai am voie sa ies afara decat in week-end si miercuri sau joi, la alegere.

Nu stiu ce sa fac, sa plang... sa rad? Oricum, va salut din mica mea celula. Maine e miercuri...oare daca am iesit si ieri si azi...maine mai am voie? :))))

4 comentarii:

Anonim spunea...

:)) Ti-am zis eu ca fluturii sunt nocivi. Tu nu, ca mananci pui. Vezi daca nu ma asculti?

zurliu spunea...

grija exagerată a părinților care - deși poate nu-ți vine să crezi - sunt speriați pentru copiii lor, și au și de ce.

Anonim spunea...

Sa nu exageram. Kris e fata cuminte.

zuPPazThaR spunea...

Mie imi e dor de acele pedepese...de acele dorinte fanteziste de genul "la 10 esti in casa", "sa nu te mai prind ca fumezi"...sau alte remarci de genul
"la ora asta se vine!?Cand eu plec la munca?"(era 6 dimineata), sau mai rau de atat, dar asta le telefon "Copile tu nu sti sa mai dai pe acasa ca nu te-am mai vazut de doua saptamani, te-ai mutat?!"
Vai ce frumos era...atunci vroiam sa taca, acum vreau sa le mai aud...