miercuri, februarie 25, 2009

Ce faci mamiiiiiii?

Intamplare comica, dar penibila asta seara. La cateva scari distanta de blocul meu, undeva pe o straduta nu foarte luminata, ma gaseam eu fumand. Ultima tigara din aceasta seara, inainte sa intru in casa. O savuram ca si cum ar fi fost ultima tigara din viata, nu ultima pe seara asta. Buuun, toate bune si frumoase.
In spiritul meu specific zic "Cum ar fi sa vina mama de la munca pe aici?". Dar mai iau un fum si ma gandesc ca nu am eu atata ghinion sa se intample asta.
Nu trece un minut, hop mama! Moment in care Univerul se opreste in loc si se concentreaza pe privirea mamei. Ramanem perplex amandoua, pentru ca una e sa stii ca fiica-ta mai fumeaza din cand in cand si alta e sa o vezi cu tigara in mana.
Mama zice ceva, dar eu nu o aud. Incepe sa rada. Rad si eu. Reusesc sa zic stupid "Ce faci mamiiiii?". Mama continua sa rada. Destul de mult pentru situatia in care ne aflam. Imi zice sa arunc aia din mana si eu senina o asez pe piatra din spatele meu. Mama rade si mai tare, mandra ca m-a facut sa "stric" o tigara. Imi zice ca vorbim acasa, si ca ar fi bine sa nu mai aprind alta.
"Nici nu e nevoie sa aprind alta", ma gandesc eu si din fericire ramane doar la stadiul de gand.
Mama pleaca, eu termin ghidusia si ma duc si eu in casa.
Desi ma asteptam la un mic scandal, nu mi-a zis decat ca nu e frumos sa stau "ca golanii" la scari din dosul blocului si sa fumez. "Pai si ce ai vrea, sa fumez cu tine in casa?" ma gandesc eu si din fericire ramane si asta la stadiul de gand.
Mi-a zis mama mai de mult ca trebuia sa ma nasc baiat, dar nu am crezut-o.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Mi-am adus aminte de o melodie care imi placea foarte mult, dar pe care nu o mai ascultasem de ceva timp. Melodia o gasiti aici: http://www.trilulilu.ro/LittleBro/66f9b233fa74f1

Plecati amandoi in supradoza de vise
la mine sunt note, la tine plante interzise...
Zburam cat mai sus, ne tinem de mana
zambim amandoi spre o lume nebuna
Dar sunt satul sa caut calea cea buna
da sunt satul sa caut cea buna...!

Toti cauta raspunsul ca sa-si puna intrebari
Eu vreau sa plantez canabis pe nori
Si in zori sa impart o bere cu tine... tananana :D

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ha-ha-ha! Morala: nu fumati afara decat atunci cand e mama in casa!