sâmbătă, februarie 07, 2009

Placebo

Nu prea mai am chef sa scriu pe aici, parca mi-am pierdut si ultimele pareri pe care le mai aveam despre Fernando sau alti penibili de la TV. La Badea nu m-am mai uitat de mult pentru ca mi s-a parut odata ca discuta prea multa politica si ma plictisea.
De citit, stagnez de o luna la o carte de Emile Zola, care nu prea imi place, dar PE CARE continui sa o citesc. La capitolul filme, stau iarasi foarte prost, desi azi am rupt blestemul, pentru ca am vizionat mult prea vestitul Twilight. Desi e SF, mi-a placut cum e realizat...mi-au placut cateva replici si fuck it, mi-a placut de Robert Pattinson, alb ca varul cu buze rosii si...manca-i-as eu ochii lui de vampiroi :X :X. Anyway...

Lately, am dezvoltat o obsesie pentru muzica celor de la Placebo...si pentru ca tot am deschis tabu' asta cu blogul meu, am sa va las si doua melodii bestiale:



Placebo - Black-Eyed
Asculta mai multe audio Muzica »



Placebo - Blind
Asculta mai multe audio Muzica »

*Va rog eu frumos, daca nu merg melodiile, lasati-mi comentarii si spuneti-mi si mie. Netul meu e infect. Multumesc anticipat.

Un comentariu:

CoajaDeCopac spunea...

Bleh. Placebo is gay. Da' pentru fete ii okay, i guess...