duminică, aprilie 05, 2009

Wind of changes

Dupa cum in ultimul timp, m-am tuns si vopsit, mi-am luat haine de om cuminte si mi-am schimbat putin stilul de viata [am inceput sa mai fac oleaca de sport, imi organizez mai bine timpul etc], m-am gandit sa imi schimb putin si blogul. Mai ales ca a venit primavara si ca o gospodina care isi scutura paturile si covoarele, am scapat si eu de vechiul template care deja ma plictisea.
De ce "Just a nightmare"? Pai nu stiu exact, dar asa se numea poza care se afla acum in antet. Daca e sa stam sa filosofam putin, as putea spune ca viata e doar un cosmar...sau ca etapa asta a vietii mele e doar un cosmar...sau ca eu sunt doar un cosmar. Dar nu e cazul. :D

Daca stau sa analizez putin, ar trebui sa ma sperie putin noul meu comportament, pe care nu stiu daca sa il cataloghez "mai bun" sau "mai rau". E doar diferit. Nu stiu daca cineva a observat, dar eu resimt schimbarea. Platesc mai mult factura la telefon, ma cert mai putin cu tata, am mai multa rabdare [inclusiv cu mama], injur umpiiic mai rar, respect tratamentul cu creme ptr fata in fiecare seara, respectiv dimineata, nu mai comand gin, ciocolata, dupa spuneam si mai de mult, zace in frigider, nu mai lenevesc dimineata in pat, ci ma trezesc chiar mai devreme, si asadar nu prea mai intarzi la scoala si chiar diger ceva mai usor discutiile despre facultate/ viitor samd. Deci... something's very wrong.

Playlistul meu din ultimele zile:
Franz Ferdinand- Ulyssees
Yeah Yeah Yeahs- Gold Lion

si alte chestii topaitoare :D

Oricum, cand o sa cobor de pe acest norisar pe care traiesc, va veti da seama, asa ca nu va faceti griji. [Hopefully, this will happen in a very looong time, so.. :P]

10 comentarii:

Anonim spunea...

Colega kris s-a schimbat! Traiasca kris. [ar fi sunat prost in formularea originala]

Anonim spunea...

auzi...u esti emo?:)))


fi atenta dak ghicesti cine sunt...esti tare:D

Kr!s spunea...

Nu stiu.

hint?

Anonim spunea...

...I'm you're conscience...:>

Anonim spunea...

care si-a uitat parola si id-ul de blog si nu poate s dea commenturi k real person

Anonim spunea...

fi atenta... Un ditamai 747 întîmpina un front de turbulenţă maximă aşa că pilotul n-are încotro şi anunţă pasagerii că vreo cîţiva dintre ei vor fi sacrificaţi. Le mai zice că alegerea celor care vor fi aruncaţi din avion se va face, conform regulamentului, în ordine alfabetică.
- African-Americans, please!
Nici unul.
- Blacks!
Nici unul.
- Darkies!
Nici unul.
- Jungle bunnies!
Nici unul.
Un negru mare şi urît îşi ţinea copilul în braţe şi-l mîngîia pe cap zicînd:
- Fii cuminte, că azi sîntem niggers!

Kr!s spunea...

Eu nu am constiinta.

deci?

Kr!s spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Hai ma Kris...puteam s pun pariu c dupa c trimit bancul am recunosti...:)))...Simoooona ma cheama si sunt colega cu tine...banca a treia randu d la usa...:D

Kr!s spunea...

Pfuuaaaa :))) vei muri. Ma rog, dupa vacantza da' vei muri.