miercuri, mai 06, 2009

Cica...

...nu am mai scris de mult pe blog. Ei si ce?
Nu am scris de 1 mai din Costinesti, nici de Vama, nici de bautura, nici de nimic de genul. Ciudat nu?
Maine am teza la fizica- nu ca ar conta- si imi e lene sa invat. Dar traiasca foile din banca si problemele gata rezolvate si colega de banca... si... maine scap de o teza. Yuhuuu!

Alte noutati:
-mi-am luat adidasi, salupe of course :D
-nu mai am chef de scoala. delooooc
-sambata petrecm \:D/
-am inceput sa re-ascult vita de vie
-am aflat ca INCA se mai vand tigari la bucata pe alocuri
-am zis ca nu mai am chef de scoala?
-nu am mai pus gura pe vodka...since... :">
-nu am mai citit de [la fel] de mult timp :(
-am in continuare 1500 de viewers [mama lui de blog]
-am ras de-am crapat la stand-up'urile lu' Teo din club A [youtube], deci le recomand [iar daca le stiti deja...luati cu paine ;)]

Pana si eu m-am plictisit de postul asta, asa ca au revoir.
XO_XO muah muah ! :X

Niciun comentariu: