joi, mai 07, 2009

Despre fete

Vă spuneam mai de mult că m-am schimbat şi vrajeli din astea. În realitate nu m-am schimbat prea tare; sau poate, de la 14 ani de când îmi făceam poză de buletin şi până acum am mai crescut puţin dpdv psihic, dar cam atât.

Cică nu arăt că am 18 ani, şi asta nu depinde nici de înălţime, nici de greutate şi nici de mărimea curului. Depinde în primul rând de atitudine.

Dacă aş vrea, cred că m-aş putea trezi şi eu de la 6, să îmi fac un machiaj de zile mari, să îmi asortez cămăşuţa cu pantofii cu toc, să îmi ataşez tone de bijuterii şi să îmi agăţ de mână erectă o gentutza et voila, aş arăta şi eu matură. Dar NU vreau asta, ptr că asta NU sunt eu. E oare atât de greu de priceput?
Eu dimineaţa mă spăl pe ochi, mă pieptăn, îmi acopăr cearcănele şi mă dau cu rimel şi uneori fard sau creion [puţin], iau primele haine din şifonier şi gata, am plecat la şcoală. Şi asta fac de mulţi ani, şi probabil că voi face asta în continuare şi nu ţine de comoditate sau lipsă de bun gust, ci ăsta e stilul meu de viaţă, şi la fel ca maică-mea zic şi eu "până la urmă te duci la şcoală, nu la discotecă".

De multe ori, la cumpărături [shopping, la naiba], m-am gândit să îmi schimb puţin stilul, dar când văd hanorace sau skateri o iau pur şi simplu razna şi nu mă pot abţine să dau milioane pe o pereche de Globe. *stupid smile*

Şi în fond, cine mă place, mă place aşa cum sunt, şi dacă cineva îi judecă pe cei din jur ptr felul cum se îmbracă, înseamnă că e un retardat. Fetelor, lăsaţi-va porii să respire şi nu vă mai chinuiţi picioarele în căcaturile alea înalte doar ca să pară curu' mai bombat. [The friggin' bastards want to fuck you anyway.]

Feminitatea zace în adidaşi şi în stilul cu care bei bere direct din sticlă! :)))

3 comentarii:

maria spunea...

şi până la urmă atitudinea e cea mai importantă :).poţi purta hanorac şi poţi fi de mii de ori mai atrăgătoare/chic decât o pisi cu botic extra-glossy şi rochie mulată cu ştrasuri.
îmi place viziunea ta despre feminitate.

Unknown spunea...

:))) eşti pe drumul cel bun, cris!

stai să vezi peste 5 ani cum stau lucrurile, important e că nu vei regreta nimic din ce n-ai fost. :)

Boogie Bubble spunea...

... dacă îmi dai voie sa comentez ... atunci când bea din sticla și trage cu pofta din țigare. ;) De aceeasi parere's si io. Din coincidenta am dat de blogu' tau. cautam o poza. sincer, chiar imi place. e interesant. si ma bucur ca nu esti vreo pitzi cu gentutze roz bombon =))) Good luck. ;)