joi, iulie 09, 2009

Futu-va in gura

... sa va fut de mosi imputiti, cu pampersi la cur, care va cauta moartea pe acasa si voi veniti la mare sa stati cu pula la soare si printre picaturi sa mai ciorditi un telefon ceva...k810i.. Ai dracu' comunisti, care habar nu aveti ce e ala bluetooth, ca voi nu vedeati decat TVR1 si pe muistu ala de Ceausescu si acuma nu va e rusine sa intindeti mana la un telefon bun, manca-mi-ati curu' de borati ce sunteti voi. Scarbele dracu, nu va feriti sa fiti romani pana in maduva oaselor: nesimtiti si cleptomani. M-am saturat ba de voi, de generatia voastra puturoasa, de cacaturile din tara asta, de tiganie, de scarbe. Huoooo scarbelor! Luati pula.

Da. Una bucata cuplu de batranei [prinde-v-ar moartea si fute-v-ar in cur cu coasa] mi-au luat telefonu de pe scaun. Sony Ericcson k810i. Un pisat de telefon.

Scuzati limbajul de birjar, macar m-am mai racorit.

16 comentarii:

Anonim spunea...

Hai să-ţi zic un sfat mişto: du-te la poliţie. :)))

CoajaDeCopac spunea...

1. Le ai, pentru o fată. La înjurături, gen. :D (acum probabil urmează ceva gen "asta nu-i nimic"/"nici nu mi-am făcut încălzirea"...
2. K810i e wicked.
3. Moşi=şit. :D

Anonim spunea...

Nu îi da crezare, tinere oaspete al curţii domneşti cu sunete triste. În habitatul ei obişnuit e calmitatea în persoană; nu-i auzi guriţa toată ziulica. În mediul ăsta virtual, vrea şi ea să epateze, să uimească, să impresioneze... ceea ce şi reuşeşte, din câte se pare.
Acu' probabil că mă va înjura.

Kr!s spunea...

ha..haha..ha :))) funny

Anonim spunea...

Mai traiesti? Trimite-mi si mie un SMS cu numarul tau.

CoajaDeCopac spunea...

@ wikilife: Heh, wicked :))

Kr!s spunea...

pai nu mai am nr tau :)))

Coaja, vrei si tu? :)

CoajaDeCopac spunea...

Meh, why not?...

Anonim spunea...

Coaja blândă zgârie rău...

Anonim spunea...

@kris: dă-mi un mail, ceva.

Unknown spunea...

cris, ce e cu tine? :)

Kr!s spunea...

Ce sa fie? asta sunt eu cand ma enervez :) macar atat am putut face ca sa ma calmez un pic dupa ce am ramas fara frumusetea mea de telefon [:-<].

Oricat ai zice ca in viata lucrurile materiale nu conteaza, nu ai cum sa nu te oftici cand niste retardati [huoo, ca iar ma enervez] care imi puteau fii bunici, pleaca cu telefonul meu in DOUA MINUTE!! Mai ales ca...nu imi pot permite un asa telefon zi de zi ;)

Unknown spunea...

Înţeleg, alta e ideea :) eşti la început, astfel de lovituri nelegitime vei primi fără număr, important e modul cum le depăşeşti pe toate; să facem diferenţa între dezirabil şi indezirabil, între ce aşteptăm să primim şi între ce oferim. Echilibrul e implicit.
Nu-ţi fac morală, nicidecum. Sunt convinsă că ai rămas aceeaşi excelentă cititoare de caractere şi mă cunoşti. Aştept de la tine să nu "românizezi" ceea ce eşti, ai potenţial şi multe multe resurse, eşti deosebită şi sper să te întâlnesc în timp ca pe unul din oamenii speciali de care România se bucură. Un astfel de limbaj nu îşi are rostul, indiferent de situaţie!

Te sărut şi mi-e dor de tine aşa cum ne "ştim"!

Kr!s spunea...

Celine, nu are rost sa te consideri mai special decat restu'. Pentru ca nu esti. Nu ma refer la tine personal, normal ca fiecare din noi, are ceva ce il defineste si il individualizeaza, dar per total, suntem toti o apa si-un pamant, cum ziceai cei de la Tapinarii.

Si daca "stiu sa injur" cum zicea Coaja de copac, nu inseamna ca sunt inculta, nesimtita sau redusa mintal. Ma pot adapta oriunde :)

mircea chira spunea...

In cazul asta, Cristina, primeste toate felicitarile posibile si toata stima pe care eu voi fi vreodata capabil sa ti-o ofer.

Permite-mi sa te felicit pentru maiestria de a folosi atat de multe cuvinte diferite pentru a reprezenta o idee atat de banala. Genial!

Sper sa am ocazia de a te felicita in continuare pentru sublimele tale realizari, Cristina.
Daca se poate, fara sa fi pagubita, artisto. ;)

Unknown spunea...

Domnule Mircea Chira, ironiile uşoare îşi au locul în familie, dacă faceţi parte din "familie", îmi cer iertare. Până una alta ...


Cris, dacă-mi dai voie, te voi contrazice. Dacă fiecare e special, definit şi individualizat de ceva numai al lui, atunci nu suntem o apă şi-un pământ.

Din nou, atitudinea faţă de faptul că "ştii să înjuri" e total greşită. Şi îţi pot explica de ce, dacă doreşti.