luni, august 03, 2009

3 AM forever

Eee...asta e o melodie pe care plangeam eu cand eram mica si proasta. Acuma am crescut :)) In fine

De ce dracu scriu? Nu stiu, e poate printre putinele posturi pe [5 cuvinte care incep cu P, esti nebun?] care le scriu din plictiseala acuta. E vara, e august, ce cacat, ar trebui sa fiu in Vama, sau macar in parc afara la o bere si o punga de seminte, nici decum in casa. Dar nu stiu cum, orice as face, parca tot nu e bine. Sunt o gramada de cacaturi care imi umbresc fericirea mea specifica de vara: munca mea...munca lui... plm, n-am chef sa le insir aici, dar cert e ca va trece vara si voi privi in urma cum nu am facut nimic palpitant. Nimeni parca nu are chef, toti sunt asezati la casa lor..cu nevasta...copil [vorba vine:))], cacaturi gen "maine am munca" sau "nu beau, sunt cu masina" sau "iau pastile, nu pot sa beau" sau pur si simplu un "nu am chef" borat din inima, care imi taie tot elanu'. Si nici iarba nu mai e ce era odata. :)) [nu, asta e doar replica la caterinca, nu as face eu asa ceva]. Ma roooog.

Pana mea, m-am uitat pe toate cele 5465475 sute de poze din calculator, mi-am amintit de multe, am zambit, am ramas cu un gust amar, dar acum cred ca ma duc sa dorm. Somn usor buei.

PS: si blogu asta a devenit un cacat....asta daca a fost vreodata si altceva.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Toti vroiau s-alerge, eram singurul ce merge
Singurul ce era sigur ca orice cacat trece...

Niciun comentariu: