marți, august 04, 2009

Quick post

Quick postu' asta il incepusem de dimineata cand am venit de la munca dar istetimea asta de laptop s-a blocat, asa ca mi-am bagat picioru, l-am inchis si m-am culcat. Nu mai stiu ce naiba vroiam sa scriu de dimineata, oricum ceva gen ca m-am saturat de munca si in special de oamenii care ma inconjoara acolo. Contrar celor spuse de mine prin iunie cand am inceput munca si mi se pareau toti foarte de treaba, am descoperit treptat ce scarbe cu 2 fete am in jur si mai ales ce frumos pot minti unii. Azi dimineata pe la 5 cand imi faceam nevoile, ma gandeam ce porci sunt barbatii. Si nu vreau sa sune ca o chestie feminista and shit, dar frateee, cum vad o fata cum incep sa le curga balele. Ca sa nu mai spun ca eu nu sunt nici Pamela, nici Angelina, nu port fuste sau decolteuri, si in general nu ma intind la glume cu toti nerozii. Si totusi...am avut "placerea" sa se dea la mine persoane cu varste cuprinse intre 14 si 50 de ani. [Bleeeaaah] Ma rog....am zis ca o sa fie quick post si m-am cam intins cu explicatiile...

Altceva....tot la munca, stand in fotoliul ala al naibii de incomod, ma uitam la tv si a inceput clipu Beautiful a lu' Eminem, febletea mea din copilarie. M-a intristat teribil si mi s-a parut ca se releva in acel clip ceva dintr-un Eminem trecut... a ramas o epava sincer iar albumu nou nici nu se compara cu The Eminem Show, de exemplu..dar eh, asta e...orice poveste are si un sfarsit. So kids, don't do drugs.


Acum tre sa plec la un party. Va pup.

Un comentariu:

CoajaDeCopac spunea...

Unde tu vezi nesimţire, noi vedem faptul că facem complimente, întărim respectul de sine al persoanei în cauză şi aducem un zâmbet pe faţa lor. Mai ales cu celebrul "mişto pantofi, vrei să ne futem?" :))