luni, septembrie 14, 2009

Final round

Da...anul asta va fi ultimul meci in prestigiosul liceul Callatis. Chestia asta ma sperie. Adica ma sperie ideea ca o sa se duca dracu tot, o sa se termine fericirea de copil prost, tigarile la bucata, betiile cu colegii mei dragi, pauzele de 20 de minute, linistea specifica Mangaliei in general. Daca ar fi un an obisnuit as mai trece cu vederea faptul ca a inceput scoala, dar este clasa a 12a !! Sau macar daca toti s-ar purta normal....dar nuuu..profii "aveti bac", mama "ai bacu"... tata "ce dracu faci tu cu facultatea aia?" chestii de genu care te consuma psihic. Pana mea, vroiam sa ma las de fumat, dar am o vaga impresie ca nu voi reusi. Imi tot repet ca trebuie sa ma concentrez pe cele 2 materii de care am nevoie anul asta : mate ptr bac si economie ptr admitere, dar este al dracu de complicat cu atatea alte tentatii in jur. Daaa...sa nu mai zic ca suntem generatia-cobai...dracu' sa-l ia de invatamant romanesc!! In sfarsit, sa speram ca va fi bine si ca va merge si anul asta cu plicul :D.

In alta ordine de idei, vara asta a fost geniala din multe puncte de vedere, chiar daca am muncit si am fost de doar 4-5 ori la plaja. Celelalte chestii au compensat lipsa de timp liber...Plm, ne vedem maine [ca si anu' trecut] la 3 ore de mate. Nu uitati sa repetati derivarile!! :))

Niciun comentariu: