duminică, septembrie 20, 2009

M OM DOM NDOM ANDOM RANDOM!!

- Prima saptamana de scoala a fost caterinca. putine ore, multe pauze, tigari la gard, umblat din bar in bar.
- Sambata a fost ultima betie. Distractiv, foarte.
- Maine e luni si am 3 ore de mate si nu stiu nimic. bag picioru'
- Vom organiza Balul Bobocilor. uhuuu! party :> [pfft, cu ce ma imbrac?]
- "N-am lasat pe nimeni sa ma cunoasca perfect...Si cine-mi poate spune: e calitate sau defect?"
- Profa de religie e prostia in icoana. O s-o stresez tot anul :X. It's gonna be fun.
- N-am carti de-a 12-a. Baaa...veniti ma si voi sa vindeti carti. Ieftine adica.
- I soooo miss him! dar nu mai e mult... :X
- Oamenii cred ca eu vorbesc urat. sau ca am anumite gesturi deplasate. sau ca sunt nesimtita. sau boschetara. sau am prea mult tupeu. Eu zic ca sunt un ingeras de fata.

Niciun comentariu: