marți, octombrie 27, 2009

De ce toata lumea vrea doar high-life? Ma doare-n p***, I'm a punk for life.

Am chef sa aberez si sa ma plang.
Ma intreba cineva daca m-a ajuns stresu' de-a doispea....adevaru e ca nu am niciun stres si tocmai asta ma streseaza. Nu pot sa intru in priza si sa ma gandesc ca am BACul, sa invat, sa ma agit, sa ma prefac ca imi pasa. Adevarul e ca nu dau doi bani, sunt intr-o stare de letargie totala si ma gandesc numai la prostii, nicidecum la integrale, comentarii si probleme de economie. Cel mai tare ma sperie faptul ca nu mai stiu sa invat. Efectiv, nu mai stiu sa fac asta...si ma gandesc ce vremuri grele vor urma si ma apuca groaza.

****
Despre melodia ASTA!:
X: doar iti place piesa?>
Kr!s: ?
X: or is deeper?
Kr!s: aa...imi place piesa
X: :)
Kr!s: bn, am momente cand mi se potriveste
Kr!s: momente care mi-as dori sa fie din ce in ce mai dese
X: sa pui un pahar sau...?
Kr!s: sa pun un pahar..doua ..trei...patru.cinci...pana uit cn sunt

Photobucket

Chiar e trist. E trist cum toti vor lucruri banale si cum se chinuie sa isi asigure un viitor stupid intr-o tara in care oricum nu ai niciun viitor [marimar, fii fericit ca am zis asta]. Sunt satula sa invat chestii inutile [vezi lectiile de geografie: de ce plm ma intereseaza ca Horodistea se afla la 48 grade 15 minute 6 secunde latitudine nordica ??], chestii care nu au nicio legatura cu viata reala. Dar am impresia ca deviez de la subiect...sa revenim la melodie... da sunt o betiva boschetara..sunt ce vreti voi. Si ce?..ma distrez...ma simt bine...intr-adevar fericirea trece a doua zi cand iau WC'ul in brate sau ma doare capul...dar merita sa platesc asta pentru momentele de fericire in care uit ca exista reguli si oameni care ma constrang si ma arata cu degetul. Si doare, doare cand afirm ca eu ma simt bine doar daca beau sau fumez...doare ca lumea asta m-a facut sa fiu satula de tot si sa nu ma mai bucure o simpla dimineata cu miros de cafea, o ploaie sau o carte buna. E un gol...pe care nici prietenia si nici dragostea nu il pot umple. Ciudat nu? Sentimente inaltatoare, profunde...si totusi omul alege substante sau plante pentru a-si asigura visul...
[Da! Mugurasii sunt perfecti,netezi,impliniti.
Se vad cu ochiul liber nervurile prin care circula seva...
Aceste calitati reunite asigura vïsul...]

De ce? Asta ma intreb si eu... poate pentru ca e totul prea complicat, prea solicitant si obositor...trebuie sa dai atatea explicatii, sa faci atatea legaturi..la un moment te saturi. Vrei sa fii doar tu, tu si tigara in dreapta, paharul in stanga...melodia asta pe fundal si atat. Noapte. Vid. Fara ganduri, lacrimi sau amintiri. Da-i dracu pe toti...in fond... chiar nu-mi pasa.

E cel mai ciudat post pe care l-am scris in viata mea..imi cer scuze pentru neclaritati...am destule idei in cap dar poate nu am chef sa le aranjez in ordinea fireasca si nici nu vad de ce as face asta.

PS: Cred ca am ceva puteri paranormale. Nevermind...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Radiez de bucurie.

fly spunea...

e tragic cand nu mai stii sa inveti.

Anonim spunea...

E si solicitant si complicatcand pui dragoste in locul gol, dar pana la urma te poti trezi a doua zi si peste 5 ani cu aceesi senzatie de seara, ceea ce nu se intampla cu plante/substante.

Anonim spunea...

*aceeasi :)