luni, ianuarie 11, 2010

Degeaba...

...aprindeti unii dintre voi lumina, ca tot in bezna traiti.
Cum e posibil ca in anul 2010 sa existe oameni care isi scuipa in san cand aud o injuratura? Cum e posibil ca in anul 2010, dupa atatea epoci care mai de care mai nebune, oamenii sa se uite crucis la tatuaje, pierce-uri, bijuterii si haine iesite din comun? Bai si postul asta nu se vrea a fi mesajul unei copile neintelese , ptr ca la dracu! eu am devenit un om normal, care se imbraca normal si arata normal, postul asta e de fapt, despre oamenii ingusti la minte.
Ma lovesc zilnic de clisee: o fata nu trebuie sa injure, o fata nu trebuie sa fumeze, o fata nu poate sa bea bere intr-un local, o fata beata? groaznic, o fata nu poate dormi la un baiat acasa; ce sa caute la el acasa daca nu sunt casatoriti?, apoi o fata devine femeie, si femeia trebuie sa puna pe locul intai familia, sotul, copiii si abia apoi pe ea si cariera ei, o femeie trebuie sa fie supusa barbatului. Deci innebunesc.
[Si nu, nu sunt eu marea feminista, dar nu inteleg cum o femeie poate crede despre sine ca ii este suborodonata sotului si nu poate lua nicio decizie fara el. Da tu ce ai femeie, sfecla in loc de creier? Daca da barbata'tu coltu', ce puii mei faci? Mori in casa, pe intuneric si hranindu-te cu coji de paine?!].

Bun depasim faza cu inferioritatea femeii, trecem mai departe la tocilari. Copil, daca inveti chestii pe de rost nu devi mai destept, ci iti incetinesti mintea. Intelege ca nu trebuie sa ai numai 10, ca viata se pisa pe carnetul tau de note si ca te poate lovi in asa hal in cat degeaba aplici tu formula asimptotei, ca o sa te darame de o sa mai stii ce e cu tine. Si eu am note mari si invat din cand in cand, dar hey- nu ma stresez, nu stau noptile sa invat, cand nu am chef imi bag pula si plec acasa, mai trebuie si sa iti traiesti viata.

Trecem mai departe la cei care nu au identitate, ci traiesc prin intermediul cartilor. Si aici vreau sa beliti bine ochii si sa intelegeti faptul ca eu sustin lectura. Tot timpul am sustinut-o si da, imi place sa citesc. Nu ma uit la TV, therefore, uneori imi fac timp sa rasfoiesc cate o carte. Bai frate, da nu ma baricadez in casa cu Dostoievski, Jerome K. Jerome,O Paler and so on. E educativ/ util sa citesti: inveti chestii, faci comparatii, intelegi anumite psihologii, iti dezvolti un alt vocabular, dar e nasol cand nu-l ai ca prieten decat pe adolescentul miop. Iesi frate din casa! Invata sa socializezi in pula mea si intelege odata ca scoala vietii e cea care te formeaza ca om si ca relatiile cu oamenii iti dau tie o baza, iti formeaza personalitatea si iti dezvolta anumite stari, sentimente etc.

In continuare voi prezenta oamenii fara vicii. Astia ma enerveaza de mor. De fapt nu oamenii fara vicii ma enerveaza, ci aia care nu au vicii si cred ca isi pot da cu parerea despre noi, restu'. Bai roboteilor, faptul ca fumez nu ma face mai buna sau mai rea, mai cool sau mai uncool, mai desteapta sau mai proasta si nu ma schimba ca om. Fumez pentru ca imi place. Pentru ca ma calmeaza. Pentru ca ma defineste. Nu inteleg de ce tot timpul exista cineva care trebuie sa se strambe sau sa comenteze cand simte miros de tutun. Nu-ti place? Pai nu mai veni in mortii tai in pub [unde scrie clar ca se fumeaza], marsh in parc.
O subcategorie a celor anti-tutun, sunt cei anti-iarba. Astia sunt rai, sunt nemilosi. Ei fac din tantar armasar si iti spun ca daca fumezi iarba, vei ajunge un drogat nenorocit care se injecteaza cu heroina, da in cap la oamenii si violeaza oi, futu-ti gura ma-tii de drogat nesimtit! E nevoie sa spun mai mult? Sunteti penibili ba, dar deja in timp ce scriu asta realizez cam ce succes as avea daca i-as vorbi unui nefumator despre iarba/ganja/marijuana/whateva'. ;)
[ Mesaju' asta nu e pro-droguri, e prost inteles.
E doar ca multi s'au saturat sa afle ce au de ales.
E mai simplu sa spui sincer, decat sa discuti :
Copii nu intrati in lumea drogurilor, suntem deja prea multi !
Nu puneti pizde cu flyere sa ne puna in parcuri
"PROBLEMA DROGULUI" ca o spun de parca ar vinde farduri.
Puneti pizde cu jointuri fumate sa le spuna:
"Uite, trage un fum din asta si convinge'te ca nu'i buna."
]


Voi realizati cat de intuneric e acolo la voi? Noapte buna.

7 comentarii:

fly spunea...

ai dreptate la faza cu cartile. daca n-ai adunat neste experiente de viata degaba citesti ca nu intelegi nimic.

dar la faza cu invatatul n-am fost de acord cu tine niciodata. poate si pentru ca am avut profi care ne-au tot explicat cum e cu muncitul din greu si ne-au tot predicat despre excelenta si mediocritate :)) (asta e profu de mate). pe astia 4 ani de liceu si facultate imi construiesc viata, ma formez si ma disciplinez si trebe sa sacrific niste nopti si weekenduri? ok. from where i stand, sunt lucruri mai importante decat sa ma distrez. in fine, n-are rost sa continui, era o observatie. BINEINTELES ca nu trebuie sa fim toti exceptionali, myself included.
(aici nu vorbesc de tocit, n-am putut sa suport niciodata comentariile ingurgitate ptr. romana, blah)

Kr!s spunea...

Si eu tot la tocit ma refeream fly. Faptul ca sunt la o clasa de real nu m-a ajutat decat cu un singur lucru: sa incerc sa invat logic, nu sa retin chestii inutile.
Stiu cum e cu sacrificatu' noptilor, am facut si din astea, dar nu pot intelege oamenii care invata la toate materiile ptr note si medii. Pai inveti sa stii sau inveti sa ai 10?

Anonim spunea...

nnnn

Anonim spunea...

Inveti sa ai 10.O sa intelegi de ce dupa liceu

Anonim spunea...

Unii oameni sunt introvertiti si isi duc viata 80% din timp singuri. Dar daca ei sunt fericiti si au un sens in ceea ce fac, e ok. Nu trebuie sa fie cu totii extravertiti si sa se distreze in modalitatile tipice.

Apoi legat de supunerea femeii barbatului, asta tine (in principiu) de sistemul de valori la care se raporteaza. Daca sistemul asta e religios (si anumite religii in mod specific), atunci ea ia indicatiile acelea si le respecta. Asta nu inseamna ca nu gandeste, ci pur si simplu ca isi respecta intru totul sistemul de valori ales. La fel si cu fumatul/ drogurile. Fie ca sistemul ala e ecologic/religios/wellbeing/ ce o mai fi.

Cat despre invatatul pentru 10, uneori merita. Atunci cand primesti 350/400 ron pe luna bursa pt asta, crede-ma ca merita. :D (Stiu ca nu-i cazul la liceu.) Dar is ataaaatia factori de luat in calcul si atat e de complicata (de noi) lumea asta, ca niciodata nu va fi perfecta. Si tocilarii sunt doar o mica parte din ea.

Apoi legat de injuraturi- astea recunosc ca nu le inteleg. Nici la femei, nici la barbati. Efectiv nu le inteleg sensul si scopul.
(:D)

Kr!s spunea...

Seren, stiu ca pare exagerat cum spun eu, dar sa fim seriosi- la faza cu cartile- e absolut inutil sa citesti daca nu folosesti informatiile in viata reala. Observa te rog ca nu am zis nimic de oamenii introvertiti, ci doar de cei care citeasc...degeaba. Si cand spun 'socializeaza' sau 'distreaza-te' nu ma refer neaparat sa te sui pe mese in cluburi sa dansezi :).

La fel despre fumat, nu am nimic cu oamenii care nu fumeaza- perfect!- da' lasati-ma sa'mi fumez tigara linistita fara sa aud ca voi face cancer.

Si nu- nu suport sa invat ptr castiguri ... de orice fel[mai putin cele 'intelectuale']. Nu sunt de acord, nu e in firea mea sa inteleg asta. Sa-mi fie cu iertare :)

Anonim spunea...

Da, la fumat ai libertatea absoluta sa alegi si nu trebuie sa iti spuna toti consecinetele, caci le stii.

Cat despre invatatul pt bani, eu ma gandesc ceva de genul: decat sa vand haine in piata sau sa impart fluturasi pt 400 ron pe luna, mai bine citesc si invat ceva ce oricum imi place, ca de aia am ales domeniul asta. :) Da` nu e o regula sa fie asa.