sâmbătă, ianuarie 09, 2010

Viaţa e ceea ce se întâmplă în timp ce faci planuri...

Vreau sa fiu pe o plaja, sa fie 3 dimineata si sa am deja la bord vreo 2 Salitos si un pahar de vodka. Vreau sa fie un bar sau o terasa unde in mod miraculos, sa bage numai melodii care imi plac mie. Vreau sa fiu cu prietenii mei, cu prietenul meu si cu multe alte persoane. Vreau sa cunosc lume noua, la fel de ametita ca mine care sa imi spuna glume cu vulturi pe o stanca sau cu un cal alb si unu mai incolo. Vreau sa fumez Kent 4, Marlboro Gold si orice tigari merg la betie. Vreau sa dansez ca o tampita, fara sa-mi coordonez prea bine miscarile. Vreau sa imi intre nisip in tenesi si sa injur. Vreau ca la 4 dimineata sa caut cu disperare un fast-food deschis, impreuna cu alte persoane la fel de aburite ca mine si vreau ca drumul sa fie o adevarata aventura in care impartim seminte, tigari si pareri. Vreau ca mai tarziu sa ma inhaitez cu 2-3 ametiti care sa ruleze una subtire si sa fumam pe malul marii. Vreau sa simt ca seara nu se mai termina, ca timpul se dilata si vreau sa cred ca dansez cand de fapt stau in cur si ma uit la luna. Vreau sa rad si sa fac poze. Vreau sa am ochii rosii si sa imi sarut prietenul cu un ranjet periculos pe fata. Vreau sa scap de cercei sau de esarfa si sa le fac cadou unei fete doar pentru ca imi place cum zambeste. Vreau sa vina dimineata, sa rasara soarele si eu inca sa am un pahar in mana si sa fiu impacata cu viata si cu mine insammi. Vreau sa am aceasta stare de plutire pana cand simt ca mi se scurge viata din corp si ca adorm in picioare.

Dar pentru moment ma duc sa recapitulez sase capitole la economie.

PS: Si pentru ca m-a apucat dorul de viata si distractie, m-am gandit sa pun si niste poze [mai vechi, unele foarte vechi]. Complet random si fara rost. Am ales chiar una in care ma stramb :D

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Niciun comentariu: