joi, decembrie 25, 2008

Go away !



Shackle and chained
My soul feels stained
I can't explain got an itch on my brain
[...]
My bloods boiling its beatin' out propane
My train of thoughts more like a runaway train
I'm in a fast car drivin' in a fast lane
In the rain and I'm might just hydroplane

The sane and the insane rivalry
Paranoias brought me to my knees
Lord please please please
Take away my anxiety


Aaa da si am facut 18 ani. Da azi. Adica ieri ca pana mea...e trecut de 12. Phiiiu a trecut si ziua mea. :|
"Cum te simti la 18 ani?"
"Ca la 17."
"Si la 17 cum era?"
"Ca la 16..."


Mda. Me not feels good. No no no. Scuze apropo ca nu v-am raspuns la telefon azi, nu prea am avut chef. Oricum apreciez urarile si faptul ca va consumati minutele pe mine. Ma duc la somn. Ce aia mea am ?! :(

PS : ASCULTATI MELODIA CA VA CRAP!

Niciun comentariu: