marți, decembrie 23, 2008

Pantofi si homosexuali

1. Am dat aseara de niste stiri, de unde am aflat ca imediat ce jurnalistul irakian a aruncat faimosii pantofi cu destinatia "capul lui Bush", presa a aflat firma pantofilor si brusc s-a simtit o crestere a vanzarilor la respectivii pantofi. Cam cu 300 de mii de exemplare in plus vandute, in America, Marea Britanie si evident Irak. Oare cum or gandi oamenii? "Uau, cu pantofii ca astia a aruncat curajosul irakian in marele Bush..ia sa imi iau si eu!". Cam ciudat, parerea mea.
Ca sa nu mai vorbesc ca respectivul jurnalist are pantofi asigurati pe viata de catre firma care a devenit faimoasa.

2. Mut canalul, in speranta ca voi gasi lucruri mai interesante. Alte stiri. Cica comunitatea gayilor din Olanda se pregateste de Craciun. Ei cum? Reinventand istoria si punand in scena nasterea lui Iisus, cu un barbat in loc de Fecioara Maria. Scarbos!
Adica eu nu sunt homofoba asa in general ...mi se rupe daca o persoana face sex, sau face sex anal [ca sa ma exprim frumos], dar de la a fi gay si a te iubi in secret cu ibovnicul tau [:))] si a te afisa pana la aceasta limita... mi se pare cale lunga. Mi se pare normal sa fie respinsi de societate pana la urma...ptr ca sunt nesimtiti si nu vor numai tolerantza....vor mai mult de cat atat... oribil.

Photobucket

Niciun comentariu: