luni, ianuarie 05, 2009

Guess who's back

M-am intors de la munte cu frigul in oase, in dinti si in toate cele. Foarte frig monsiu, - 15 grade sa fii fost. Am inghetat prin gari, am platit o gramada pe taxiuri, am "gatit" si am spalat mai multe vase decat am spalat in toata viata mea, dar a fost frumos. Am plecat putin din monotonia de aici, am vazut zapada, m-am dat cu sania :D.

Cand eram acolo, nu realizam ca voi veni acasa, ca voi vedea din nou aceiasi oameni, ca voi merge din nou la scoala :(. Acum imi e dor de bucataria unde ne strangeam toti, unde il injuram pe cosmin ca se joaca la playstation, unde mirosea a tutun si unde imparteam frateste painea prajita.

En fin, je suis a la maison si nu am chef de nimic. Si m-a tras si curentu pe tren.
Ne vedem la scoala! A bientot.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Si ce te lauzi cu franceza ta p'aci? Acu' o chem pe madmuazel Peghi sa va conversati.

Anonim spunea...

ah, da grataru' va placut ah? >:P :D