vineri, februarie 13, 2009

Oameni fara caracter...

Eu zic ca sunt un om bun in general, acuma ca exista si exceptii, cu siguranta ca nu sunt din vina mea...ci din vina celor din jur.

Cum sunt intr-un liceu de mare clasa si stil [not], mi-e dat sa aud in fiecare zi cate un zvon, o barfa, o smecherie. De la un timp tot aud despre mine. Bun, asta nu ar fi o problema, pentru ca in general ma doare in 14 de chestii de genu’.
Dar toate au o limita. Nu m-ar deranja sa se auda lucruri adevarate, insa frustrati sunt la tot pasul, si ce fac frustratii? Exact, isi varsa nervii si dejectiile mentala in borsul altora cum s-ar zice. Adica sincer acuma... daca natura nu te-a inzestrat cu ceva ce are tipul asta... sau macar ceva ce are tipul asta, nu e cazul sa te simti nici lezat, nici complexat si nici inferior. [Ai prins-o p'asta? ;)].Sunt sigura ca vei gasi pe cineva care sa te aprecieze si pentru calitatile pe care pretinzi ca le ai.
Mai ales ca tu ai capacitatea de a vedea dincolo de aspectul fizic...[ Cunoscatorii stiu la ce ma refer :)))) ; sau cum ar fi sa te saruti cu muma padurii din lipsa de altceva? Hmm, nevermind ] .

Cand m-am hotarat sa scriu asta, aveam mult mai multe in cap si mult mai multe teme de facut misto, insa cred ca e suficient pentru azi. E soare afara ..e frumos..si pana la urma ajung tot la vorba mea... nu te pune cu mintea prostului ca e odihnita.

Asta cred ca e un fel de “number one”. Urmatorul va fi si mai direct. ;)

4 comentarii:

Unknown spunea...

E soare afara ..e frumos..
pfuai deci pe mine asta ma face sa vreau sa vin la tine :D... trimite soarele si pe strada mea, ca aici e zapada :( ...si nu cred ca se duce repede

Anonim spunea...

Fata, esti prea... bazica. Te vreau cu mai mult Hidrogen ca sa-i fac si dirigai placerea.

Skip spunea...

=)))))ma amuza incredibil de mult postu. Da' oare...e adevarat?

giuly spunea...

indiferenta face totul.ignora tot ce vezi si ce auzi.