miercuri, ianuarie 06, 2010

Tears & chocolate

Stiti faza aia clasica din filmele americane in care eroina este deprimata, suparata, parasita, dezamagita...si sta pe canapea sau in pat cu un mare bol de inghetata? Eu o adaptez de fiecare data, caci nu ma omor cu inghetata...Insa se stie deja ca am o mare pasiune pentru ciocolata. Am dat buzna in sertarul cu dulciuri din frigider si acuma stau cocotata in pat inconjurata mai mult de ambalaje decat de ciocolata in sine :D

M-am gandit ca baaa... am intrat in 2010 si nu am mai scris si eu nimic pe blog. Asa ca LA MULTI ANI BICIIZ! Sper ca noul an sa fie mai bun, mai fericit bla bla bla... sa nu va mearga totusi prea bine ca nu vreau sa fiu invidioasa.

Si sa revenim la partea cu ciocolata. De ce sunt in aceasta stare? Pentru ca simt ca plutesc in deriva intr-o cutie de conserva. Si as putea sa bat campii si sa scriu aici cate si mai cate si sa explic si sa ma agit dar de data asta nu am chef. O singura rugaminte am si mi-as scrie-o pe frunte ca sa fie evident : Lasati-ma in pace. Nu ma intrebati ce fac, cum sunt, ce am, dar cum, dar de ce, dar de cand samd. Lasati-ma in pace!

***** *****

You've saved my soul
Don’t leave me now, don’t leave me now...

Niciun comentariu: